Борис Колесніков: Україну як і раніше сприймають як сировинний придаток

23 жовтня 2017, 20:57

События на ТК Украина

Борис Колесніков окремо зупинився на проблемі з підвищенням тарифів на вантажоперевезення і браком вагонного парку

Центральна влада повинна лобіювати інтереси промисловості України. Про це під час візиту в Запоріжжя заявив прем'єр-міністр опозиційного уряду Борис Колесніков.

Реклама

"Металурги зі своїм завданням справляються. Де машинобудування: автомобілі, холодильники, пральні машини та інше? Словаччина з населенням в 5 млн. осіб виробляє мільйон легкових автомобілів. А Україну як і раніше сприймають як сировинний придаток. Тільки наша країна починає робити сучасну продукцію, відразу європейські ринки починають закриватися, вводиться заборонне мито, – зазначив Борис Колесніков під час відвідування ПАТ "Запоріжсталь". – Це дружба в одні ворота. Нам треба бути самостійними, самодостатніми і просувати інтереси України. Нашим чиновникам потрібно не гроші випрошувати, а лобіювати інтереси української промисловості. Металургії потрібні довгі й дешеві кредити. Як ми можемо бути конкурентоспроможними, якщо в Європі кредити в 10 разів дешевше, ніж в Україні. Якщо влада не в змозі захистити інвестиції , значить їм потрібно йти робити громадську кар'єру ", – заявив Колесніков.

Борис Колесніков окремо зупинився і на проблемі з держмонополіями, зокрема, підвищенням тарифів на вантажоперевезення і браком вагонного парку.

В тренді
Держборг України зріс і в гривні, і в доларах

"Проблеми з вагонним парком відчуває вся економіка України. Рецепт дуже простий – весь світ пішов на це: у держави повинна бути в одному монополія – це залізничні колії, все інше має бути приватним. Інвестори готові вкладати в будівництво нових вагонів. Вагонобудівний завод стільки, що можна експортувати ще 50-60 тисяч вагонів. Тяга (електровози, тепловози) зношені до непристойності. Їх потрібно передавати приватним компаніям, які побудують нові. Провідні компанії України та світу готові виробляти. Сьогодні залізна дорога переважує збитки пасажироперевезень на вантажовідправника. Тим самим немає і якісного перевезення пасажирів, за рідкісним винятком, і промисловість несе додаткові витрати, стаючи неконкурентною. У всьому світі все, що можна возити по воді, віддають на воду. Все, що не поміщається – залізниця. Автомагістраль таким чином звільняється. Підвищення тарифів призведе до того, що важка промисловість не буде конкурентоспроможною, а автодороги будуть зруйновані за рахунок перевантаження важкого транспорту ", – підкреслив Борис Колесніков.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти