Держспоживслужба збирається посилити вимоги до інтернет-магазинів

4 травня 2017, 15:37

У споживачів нерідко виникають претензії до якості реалізованих товарів і послуг, також виникають проблеми з поверненням продукції

Голова Державної служби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Володимир Лапа пропонує на законодавчому рівні посилити вимоги до інтернет-магазинів, що здійснюють свою діяльність на території України, це дозволило б контролюючим органам блокувати сайти в разі фіксації серйозних порушень.

Реклама

"Вважаю, що там, де є кричущі порушення, треба застосовувати максимально жорсткі санкції, аж до блокування доменних імен. Відповідні законодавчі ініціативи зараз нами розробляються", – розповів голова Держспоживслужби.

За словами Лапи, близько половини скарг громадян належать до сфери інтернет-торгівлі. У споживачів нерідко виникають претензії до якості реалізованих товарів і послуг, виникають проблеми з поверненням продукції, у придбаних товарів відсутнє гарантійне обслуговування і т.ін. При цьому задовольнити скарги споживачів в даній сфері дуже важко.

"Є якась юридична або фізична особа, яка адмініструє сайт, є інша особа, яка здійснює реалізацію продукції, третя особа здійснює доставку. Тому добитися захисту своїх прав дуже складно, але ми працюємо в цьому напрямку", – пояснив голова відомства.

Він зазначив, що в сфері інтернет-торгівлі є кілька базових вимог, яких магазини повинні дотримуватися. Наприклад, на сайті обов'язково повинна бути зазначена назва юридичної особи, яка здійснює реалізацію продукції. У такому випадку споживачі зможуть звернутися до контролюючих органів та домагатися захисту своїх прав.

В тренді
Податки для заробітчан і французький мільярд – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
В тренді
Через війну в Ізраїлі МАУ скасувала авіарейси до Тель-Авіва: що робити з квитками
МАУ відкриває нові рейси з Києва і скасовує плату за зміну дати вильоту
В тренді
Долар в Україні знову подешевшав, євро припинив зростати: курс валют
Реклама

Нагадаємо, Держспоживслужба в минулому році за результатами проведених планових та позапланових перевірок оштрафувала українські підприємства на суму понад 2 млн грн, з яких до державного бюджету надійшло понад 1 млн грн.

У минулому році відомство розглянуло понад 9 тис. скарг і пропозицій громадян, половина з яких була вирішена на користь споживачів. У 2016 році територіальні органи Держспоживслужби провели близько 1,1 тис. перевірок вітчизняних підприємств, з яких 909 перевірок були плановими, а 204 – позаплановими.

При цьому під час планових перевірок відомство зареєструвало 57% порушень, та 60% – у позапланових.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти