Як буде проходити реформування "Укравтодору": 6 кроків

2 квітня 2015, 18:00

Дар`я Нинько Дар`я Нинько

За дороги місцевого значення будуть відповідати регіони, а за контролем якості доріг буде стежити незалежний орган

Уряд заходився реформувати Державне агентство автомобільних доріг України. Цей процес буде проходити у 6 етапів, повідомив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.

Реклама

За його словами, основне завдання – створення європейських доріг.

"Що для цього необхідно? Перше – децентралізувати систему управління дорожнім господарством. Нам необхідно визначити, хто відповідальний за ту чи іншу дорогу", – сказав він.

Після децентралізації дороги місцевого значення відійдуть на місця, а дороги республіканського значення залишаться в управлінні державного органу, який буде створений з реорганізованого "Укравтодору".

Крім доріг, на місця будуть передані і експлуатаційні потужності.

Реклама

"Таким чином, децентралізація "Укравтодору", передача "райдорів", "облдорів" на місця надасть можливість місцевим органам влади використовувати гроші, експлуатувати дороги", – сказав Пивоварський.

Друге – розвиток конкуренції

"На сьогодні у нас фактично є монополіст, який планує, розробляє, будує, контролює сам себе. Це неможливо. Повинна бути конкуренція", – підкреслив міністр.

Однією з умов створення конкуренції є зміни в технологічних процесах експлуатації та будівництва, і зміни в конкурсних умовах залучення експлуатантів.

Третє – запровадження незалежного контролю якості

Реклама

"Не може той, хто будує, планує, проектує, сам себе контролювати. Це може бути або український експерт, або міжнародний експерт", – сказав Пивоварський.

Четверте – забезпечення належного фінансування

"Ми почали розробляти модель – будемо радити Мінфіну на 2016 рік, – за якою більше грошей буде залишатися в місцевих фондах на відновлення дорожнього покриття. Ті гроші, які платять споживачі, які йдуть зараз в загальний фонд, ми будемо радити відправляти в дорожній фонд", – сказав глава Мінінфраструктури.

В тренді
Продукти продовжують дорожчати. Чи стане Великдень золотим?

П'яте – будівництво доріг за сучасними технологіями

"Ті технології, які ми зараз застосовуємо, призводять до того, що через 5-7 років необхідно фактично відновлювати вже полотно. Є інші технології – 25-30 років. Бетонні, цементно-бетонні технології", – повідомив міністр.

Реклама

Також необхідно локалізувати технології, додав він.

І шосте – розвиток концесійних і платних доріг

"Першим "пілотом" буде Львів-Краковець. Ми почали вже формувати правила концесійного конкурсу", – сказав Пивоварський.

Міністр припускає, що через два тижні правила вже будуть сформовані. Більш того, за його словами, вже є дві іноземних сторони, які зацікавлені у фінансуванні цього проекту. Він зазначив, що ці дві компанії європейські – одна з них польська.

"Європейці зацікавлені в якісних дорогах, особливо в прикордонних регіонах", – сказав Пивоварський.

Він зазначив, що зараз Україна створює сприятливі умови для того, щоб привернути концесіонерів.

"Ми зацікавлені в створенні якісної дорожньої інфраструктури, якою користуватимуться наші люди. І це розвиток транзитного потенціалу України. Ми зацікавлені в розвитку туристичного потенціалу регіону", – підкреслив міністр.

Підбиваючи підсумки, глава Мінінфраструктури зазначив, що в цілому реформа "Укравтодору" йтиме кілька років.

Як повідомлялося раніше, в Мінінфраструктури пообіцяли Україні "європейські дороги" вже через кілька років.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти