Автомобільні смаки українців кардинально змінилися

28 січня 2017, 04:09

Бюджетні машини в Україні вже не в моді, інша справа – кросовери

Протягом останніх трьох років стали знаковими для автомобільного ринку України. Як відомо, попит народжує пропозицію, і дилери везуть в Україну ті моделі і марки, які готове купувати місцеве населення, передає Cardiagram.

Реклама

І якщо ще в 2014-му більшість покупців віддавали перевагу бюджетним седанам, то вже в 2016-му пальма першості перейшла до кросовера.

Так, в 2014 році найбільш продаваним автомобілем на українському ринку був ЗАЗ "Сенс". Рік по тому – в 2015-му – на перше місце вибрався автомобіль дорожче, але також з категорії бюджетних – Renault Logan.

А ось в 2016 році седани ЗАЗу не ввійшли навіть у ТОП-10 найпопулярніших машин. Renault Logan вдалося закріпитися лише на другому місці. Перша ж сходинку п'єдесталу несподівано дісталася корейському кросоверу Kia Sportage.

В тренді
Банк "Укрпошта" та антирекорд долара – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ
Колаж: "Сьогодні"
В тренді
В Україні змінять маркування м'яса, меду й оливкової олії
Фото: REUTERS/Ajeng Dinar Ulfiana
В тренді
ФОПи зможуть платити податки через додаток "Дія": як це буде працювати
"Дія" вже знає рахунки, на які повинні надходити податки

Всього в 2016 році автомобільний ринок України виріс на 40,9%. Найбільш продаваними брендами країни стали: Toyota, Renault і Volkswagen.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти