"Укрзалізниця" підніме ціни на вантажоперевезення на 30%

4 грудня 2015, 21:12

События на ТК Украина

Підвищення тарифів дозволить суттєво оновити вагонний парк – стверджують у компанії

"Укрзалізниця" підніме тарифи на вантажоперевезення в наступному році на 30%. Гроші збираються витратити на оновлення парку вагонів, локомотивів і залізничного полотна. Ця звістка вже розбурхала український бізнес. Експерти кажуть, це вдарить по всіх українцях.

Реклама

Підвищення тарифів дозволить суттєво оновити вагонний парк – стверджують у компанії "Укрзалізниця".

"Ми хочемо нормальну експлуатаційну надійність нашого підприємства, ми хочемо забезпечити, підняти рівень безпеки пасажирів і перевезення вантажів – нам необхідно займатися тим, що потрібно відновлювати нашу залізницю – інфраструктуру", – пояснив Олександр Завгородній, в.о. генерального директора "Укрзалізниці".

Щоправда, обіцянкам чиновників вже ніхто не вірить. На початку цього року "Укрзалізниця" вже підвищила тарифи на третину, і теж обіцяла оновити рухомий склад і відремонтувати колію. Заробила на цьому 9 млрд гривень. Але жоден з масштабних проектів за рік так і не реалізували.

Зароблені від підвищення тарифів гроші держкомпанія не витратила – запевняє експерт транспортного ринку України Сергій Вовк.

Реклама

У наступному році запрацює ще 11 мільярдів, але з невідомих причин нікуди їх не інвестує.

Насторожує фахівців і той факт, що фінансовий план компанії недоступний громадськості. На що і скільки збираються витратити в держмонополії – залишається загадкою.

Сергій Вовк каже – подібні дії Міністерства інфраструктури нагадують введення неофіційного податку на бізнес і просте бажання поповнити дефіцитний бюджет країни. Але мало хто прораховує, яких збитків зазнає бізнес.

В тренді
Рано ховати: курс біткоїну різко впав, але це не кінець ралі

За запевненнями експертів – після підвищення тарифів на вантажоперевезення транспортна складова зросте для багатьох не на 30%, а наполовину.

Першими постраждають підприємства, що транспортують будівельні матеріали, руду і вугілля.

Реклама

"Вугілля має ефект доміно ... зросте вартість транспортування вугілля, зросте вартість електроенергії, зросте вартість виробництва в цілому по Україні. Ми маємо такий інфляційний поштовх у даному випадку", – зазначив Сергій Вовк директор Центру транспортних стратегій.

Слідом за цим злетять ціни на продукти та нерухомість, скоротиться виробництво та експорт товарів за кордон. А значить і валютні надходження в країну. Це в свою чергу ще більше знецінить гривню. Але головне, що це підвищення бумерангом повернеться і до самої "Укрзалізниці". Від її послуг масово почнуть відмовлятися і переходити на річковий і автотранспорт.

Сергій Вовк вважає, щоб уникнути колапсу в економіці і стрімкого зростання цін – чиновники з Міністерства інфраструктури та "Укрзалізниці" повинні терміново сісти за стіл переговорів з представниками бізнесу.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти