ПриватБанк блокує деякі рахунки клієнтів без попередження та причин, а також відмовляє в обслуговуванні.
Про це повідомила обурена клієнтка ПриватБанку на спеціалізованому сайті "Мінфін".
За її словами, банк відмовив їй в обслуговуванні без повідомлень, листів чи дзвінків, а з її кредитної картки просто зникли гроші. Тоді жінка зателефонувала на гарячу лінію підтримки і дізналася, що їй відмовлено в обслуговуванні.
"Залишила заявку і на гарячій лінії, і у відділенні. Через два дні зателефонував співробітник Василь і в грубій, агресивній формі попередив, що як до вечора я не заберу гроші з рахунків, їх просто заблокує", – йдеться у відгуку.
На думку клієнтки, ПриватБанк таким чином порушує умови договору. Проблема для жінки полягає і в тому, що вона мала у цій фінустанові рахунок фізичної особи – підприємця і втратила доступ до всіх коштів та банківських операцій.
Що відповіли у ПриватБанку
Співробітники банку відповіли у коментарях під відгуком, що профільні фахівці провели детальну перевірку і з’ясували, що "банк має підстави для припинення подальшої співпраці".
У ПриватБанку також зазначили, що обслуговування цієї клієнтки зупинено і надалі буде неможливе.
ПриватБанк викрив фейковий сайт шахраїв
У Мережі з’явився фейковий сайт, який за дизайном дуже схожий на справжній сайт ПриватБанку, але є шахрайською підробкою.
Несправжнє посилання веде на сторінку "входу в особистий кабінет Приват24", і коли людина вводить дані, з її рахунку списують кошти.
У ПриватБанку попередили, що не можна відкривати неперевірені посилання і тим паче вводити там свої особисті дані, а також нагадали, що справжні співробітники банку ніколи не просять повідомити пароль.
Раніше "Сьогодні" розповідали про нову схему обману з фейковими виплатами за вакцинацію від коронавірусу.
Ми також писали, на які ще фейкові шахрайські сайти можна натрапити в Мережі.