ПриватБанка не зміг заблокувати дії шахраїв, незважаючи на те, що у їх клієнтки було встановлено ліміт на покупки в інтернеті.
Про це клієнтка написала відгук на сайті "Мінфін".
За її словами, їй надійшло повідомлення про те, що з карти списано близько 3770 грн, хоча жодних покупок жінка не робила і на карті встановлено інтернет-ліміт.
Звернувшись до служби підтримки, клієнтка дізналася, що її інтернет-ліміт не працює, оскільки на якомусь із сайтів вона ввела дані карти, що вважається автоматичним підтвердженням транзакції.
"Відколи це ПриватБанк відкрив усі двері для шахраїв, прибравши функцію інтернет-ліміт, прибравши смс підтвердження, прибравши дзвінок підтвердження та автоматично підтверджує їх транзакції? Можливо, ПриватБанк почав співпрацювати з шахраями?" – пише жінка.
Постраждала додала, що така сама ситуація сталася з її невісткою.
Що відповіли у ПриватБанку?
Співробітник служби підтримки залишив свій коментар під негативним відгуком жінки і написав, що списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе за однієї умови:
- якщо раніше клієнт не лише ввів, але й зберіг дані карти на сайті і дав згоду сайту на такі списання.
За даними банку, такий спосіб оплати не порушує правил платіжних систем, а от інтернет-ліміт спрацьовує не завжди, а лише під час операцій, які вважаються ризикованими.
"Якщо ви ввели дані карти на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, цей сайт буде вважатися довіреним", – відповів ПриватБанк.
Служба підтримки також запевнила, що ПриватБанк зможе подати запит на заперечення цієї транзакції.
Як працюватиме ПриватБанк на зимові свята?
ПриватБанк не працюватиме з 1 по 3 січня, а програма "Приват24" буде доступна клієнтам цілодобово.
Такий самий графік на новорічні свята і у державного Ощадбанку, а також додатку "Ощад24".
"Сьогодні" раніше розповідали, як отримати "тисячу Зеленського" через ПриватБанк і про те, як не попастися у пастки шахраїв.