Шотландські дослідники з Единбурзького університету встановили, що переміщення електрокарів призводить до викиду в навколишнє середовище більшої кількості небезпечних частинок, ніж у випадку зі звичайними авто, передає Autonews.
Найдрібніші тверді частинки викидаються при розгоні і гальмуванні машини. Джерелами викиду є гальмівна система, шини, які стираються при русі, а також покриття дорожнього полотна, на яке діє маса автомобіля.
Встановлені в автомобільному тунелі детектори твердих частинок показали, що один автомобіль виробляв приблизно 30-50 мікрограмів твердих частинок. І лише близько третини від цього обсягу було вироблено двигунами. Більшу частину шкідливих речовин, які потрапляли в повітря, становили частинки бітуму дорожнього покриття, гуми колісних шин і пилу від гальмівної системи.

Кількість викидів твердих частинок безпосередньо залежить від маси авто. Чим важче машина, тим більше енергії потрібно на те, щоб її розігнати і тим більше зусилля потрібно, щоб її зупинити.
А електромобілі відчутно важчі традиційних авто. В середньому, на 24%, відзначають експерти.
Наприклад, маса культової Tesla Model S – 2100 кг, а BMW 7-Series – 1700 кг. Інший популярний електрокар Nissan Leaf важить 1500 кг, в той час як приблизно відповідний йому по габаритам Volkswagen Golf з бензиновим двигуном 1,2 л-1200 кг.
У електрокарів в середньому на 1,5% більший викид твердих часток від зносу шин, на 2% – від зносу гальмівної системи, і на 10% – від контактів з дорожнім покриттям.
Важливо також і те, що вихлопні гази стають по-справжньому шкідливими лише у відносно довгостроковій перспективі – в міру накопичення в атмосфері і зростання загального забруднення. А викиди твердих частинок можуть мати буквально моментальний негативний вплив на здоров'я.
Тверді частинки являють собою набагато більш шкідливий вид викидів. Вони самі токсичні і здатні приводити до зростання кількості серцевих нападів, розвитку астми і багатьом інших захворювань.
Крім того, підвищення споживання електрики для зарядки електрокарів веде до підвищення рівня його вироблення. А це найчастіше веде до більшого завантаження теплоелектростанцій та інших підприємств, які виробляють електрику.
Таким чином, щоб мінімізувати збиток для екології та здоров'я, виробники електрокарів повинні в найкоротші терміни навчитися робити легкі автомобільні батареї і заряджати їх безпосередньо з зелених джерел.
Читайте також:
- Рекорди Гіннеса: найбільша мертва петля на автомобілі
- Українські прикордонники почали тестувати нові всюдихід і бронемашину
- Як вихід Великобританії з ЄС ударить по автобізнесу
- Що потрібно мати водієві, щоб без проблем виїхати за кордон
- Названі найбільш "американські" автомобілі: ТОП-10
- Відеохіт: військовий Hummer почали застосовувати не за призначенням
- Як не застудитися від кондиціонера в автомобілі
- Позашляховик "Москвич": мрія, так і не стала дійсністю
- П'яних водіїв в Україні пропонують саджати у в'язницю
- Історія з невдалою автопідставою у Львові отримала продовження
- Bentley оприлюднив найдивніше фото свого авто
- Аварія під час гонки NASCAR завершилася бійкою пілотів
- Австралійський сенатор розчавив машину танком
- Daewoo Lanos став найпопулярнішим автомобілем серед молоді США
- Відеохіт: як утилізують авто
- Автобудівники в Румунії створили унікального монстра-рятувальника
- В Україні з'являться абсолютно нові дороги
- УАЗ розсекретив салон нового "Патріота"
- Як уникнути обману на газових автомобільних заправках
- Пішоходи, збиті безпілотниками Google, будуть прилипати до капоту