Поки в Грузії ввели сухий закон через коронавірус, у США під час карантину продажі спиртного, навпаки, зростають рекордними темпами. Про це свідчать дані маркетингового агентства Nielsen.
Так, лише за тиждень продажі вина у США виросли на 27,6%, а пива, сидру та інших напоїв – на 14%. Йдеться про продаж алкогольних напоїв в стаціонарних торгових точках. Продажу алкоголю онлайн за тиждень зросли аж на 42%.
Примітно, що в умовах карантину жителі США, як правило, не обмежуються покупкою однієї одиниці алкогольного продукту. Популярністю користуються упаковки вина об'ємом в три літри і упаковки пива, що налічують 24 одиниці напою. За даними Nielsen, за тиждень продажу трилітрових упаковок вина зросли на 53%, а пива (по 24 од. в упаковці) – на 24%.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Мексиці через коронавірус припинили випускати пиво Corona. Таке рішення було ухвалене на тлі урядового розпорядження закрити всі підприємства, які не уявляють критичної важливості.
Нагадаємо, що раніше у Всесвітній організації охорони здоров'я порадили утриматися від розпивання спиртного і куріння сигарет під час самоізоляції.
Дивіться у відеосюжеті про те, як пандемія коронавірусу впливає на економіку: