Adidas вирішив позбутися проблемного бренду Reebok

17 лютого, 00:31

Ігор Тимофєєв Ігор Тимофєєв

15 років тому Reebok купили за 3,8 млрд доларів, а тепер за нього просять 1,2 млрд

Німецький виробник спортивного одягу – компанія Adidas планує продати або виділити свій малоефективний бренд Reebok через 15 років після того, як він купив американський фітнес-лейбл, щоб конкурувати із заклятим конкурентом – американською транснаціональною компанією Nike.

Реклама

Про це повідомляє агентство Reuters.

Adidas заявила, що вирішила почати формальний процес, спрямований на продаж Reebok у рамках п'ятирічної стратегії, яку вона планує представити 10 березня, коли компанія також опублікує результати за 2020 рік. Компанія повідомить про припинення діяльності Reebok з першого кварталу 2021 року.

Читайте також: Adidas і Prada представили колаборації: як виглядають кросівки з нової колекції

Джерело агентства в банку повідомило, що зараз Reebok може коштувати близько 1,2 млрд доларів, хоча 2006 року її купили за 3,8 млрд.

Реклама

"Reebok і Adidas зможуть значно краще реалізувати свій потенціал росту незалежно друг від одного", – заявив гендиректор німецької компанії Каспер Рорстед.

Тим часом Adidas вдалося закріпити домінування над Nike в Сполучених Штатах із допомогою свого основного бренду, чому сприяло партнерство з такими знаменитостями, як Каньє Вест, Бейонсе і Фаррелл Вільямс.

Читайте також: Дуа Ліпа стала обличчям Adidas і знялася в його новому рекламному ролику

В тренді
Закони для МВФ і подорожчання горілки – найголовніше про гроші СЬОГОДНІ

Після того, як 2016 року Рорстед обійняв посаду гендиректора, він запустив план оздоровлення Reebok, який допоміг зробити бренд прибутковим, але його ефективність продовжувала відставати від основного бренду Adidas, і потім він постраждав від пандемії COVID-19.

Чисті продажі Reebok впали на 7% у третьому кварталі 2020 року до 488 млн доларів після падіння на 44% в попередньому кварталі. 2019 року Adidas знизив балансову вартість Reebok майже вдвічі порівнянно з 2018 роком – до 1020 млн доларів.

Реклама

В Adidas думають, як виділити Reebok в окрему публічну компанію чи продати бренд приватному капіталу, іншому великому спортивному ритейлеру або мультибрендовому гравцеві, наприклад, всесвітньо відомій американській компанії з виробництва одягу і взуття VF Corp., що має більш як 30 брендів.

Водночас аналітики вважають, що нещодавня співпрацю Reebok зі знаменитостями на кшталт хіп-хоп виконавиці Cardi B, і новий акцент на жіночому одязі поліпшили становище бренду.

А поки німецька компанія думала, як їй позбутися проблемного активу, в Одесі в'єтнамці масово шили підроблені Reebok та Adidas.

Також нагадаємо, що в підпільному цеху Одеси шили Adidas, Gucci і Versace.

Також в Одесі під час санкціонованого обшуку співробітники прокуратури виявили та вилучили фальсифіковану продукцію, засоби і сировину для її виготовлення, зокрема, швейні машинки, праски, кліше з товарними знаками Nike.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти