Китайський інтернет-рітейлер Alibaba, який зацікавився приватизацією "Укрпошти", продемонстрував значне зростання прибутку і виручки в першому фінансовому кварталі.
Відповідно до звітності компанії, виручка в квітні-червні підскочила на 42% – до 114,92 млрд юанів (16,74 млрд доларів). Експерти, опитані FactSet, в середньому прогнозували цей показник на рівні 111,83 млрд юанів.
Чистий прибуток компанії в першому фінкварталі збільшився до 21,25 млрд юанів в порівнянні з 8,69 млрд юанів. У минулому році показник впав через виплати компенсацій співробітникам. Виручка ключового бізнесу у сфері електронної комерції підскочила на 44%, до 99,5 млрд юанів, у сфері "хмарних" технологій – на 66%, до 7,8 млрд юанів.

Річна аудиторія користувачів роздрібних сервісів Alibaba в Китаї зросла за квартал на 20 млн осіб, до 674 млн користувачів. Число користувачів у Китаї, які проявляють активність не рідше разу на місяць і отримують доступ до сервісів з мобільних пристроїв, збільшилося на 34 млн і досягло 755 млн осіб.
Alibaba володіє найбільшими у Китаї платформами електронної комерції, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси.
При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні. Крім того, сайт "Сьогодні" повідомляв, що Alibaba виявилася лідером за кількістю оформлених патентів, пов'язаних з технологією блокчейн.
Раніше ми також розповідали про те, чому китайський одяг дешевше вітчизняного: