Тест-драйв Mazda 6: за кермом флагмана

Якщо економити, то з комфортом

Близько двох тижнів минуло з моменту завершення Женевського автосалону, на якому була представлена оновлена Mazda 6, а "Сегодня" вже встигла протестувати її в Україні. Зовні автомобіль змінився не надто радикально, і це зрозуміло: стрімкий профіль і стильний дизайн флагмана модельного ряду Mazda і без косметичних доробок виділяли автомобіль із загального потоку.

1_44

Реклама

ФАРИ. Одна з найпомітніших зовнішніх змін – решітка радіатора, яка зробила фасад автомобіля ще красивішим. Друге зовнішня зміна – більш суттєва: фари головного світла, задні ліхтарі і протитуманки стали світлодіодними. Більше того: головне світло в авто адаптивне. Тобто включаєш собі на трасі дальній – і їдеш, а машина сама, через встановлені за дзеркалом заднього виду камери, відстежує зустрічні і попутні машини, і в потрібний момент відключає ті чи інші групи світлодіодів, щоб не зліпити оточуючих. При цьому дорога перед машиною весь час залишається добре освітленою.

new_image3_45

Екран. Інтерактивний і зрозумілий.

Реклама

БАЗА. Відразу відзначимо: нам дісталася модифікація з найпотужнішим 2,5 л 192-сильним мотором, в найбагатшій комплектації Premium. Відшукати в ній недоліки виявилося справою непростою, але ми впоралися: так, розмір багажника, в співвідношенні з загальним розміром авто, виявився скромним – 489 літрів. Занизький також дах над другим рядом – в такому салоні навряд чи буде зручно високим пасажирам. Непідготовлену людину може засмутити і ціна автомобіля – вона, в порівнянні з попередницею, зросла. Втім, оновлену "шістку" в базовій комплектації і з 2 л мотором в парі з механікою можна придбати в півтора рази дешевше. Причому в ній вже будуть всі необхідні системи забезпечення безпеки, кнопка "Старт-Стоп", електричний ручник, система контролю тиску в шинах і ще багато чого корисного – включаючи поліпшену в процесі рестайлінгу шумоізоляцію. Не залежить від рівня комплектації і робота підвіски – вона легко ковтає ями, зберігаючи при цьому відмінний контакт з дорогою.

Вибравши "базу", ви позбудетеся 7-дюймового інтерактивного дисплея (він є у всіх інших версіях), через який зручно управляти всіма системами автомобіля. З міркувань безпеки він чуйний тільки, поки автомобіль нерухомий. В русі ж всі необхідні операції можна виконати розміщеним на центральному тунелі джойстиком.

new_image2_70

Реклама

Режими. Хочеш динаміки — обирай Sport.

ОПЦІЇ. Наша ж топова версія має, на додаток до перерахованого, практично всі мислимі опції: цілком пристойно працюючу навігацію, шкіряний салон, електрорегулювання крісел, датчики парковки і камеру заднього виду. Не кажучи вже про адаптивний круїз-контроль і систему контролю дорожньої розмітки – які, працюючи в парі на добре розміченій дорозі, повністю звільняють водія від турбот, пов'язаних з управлінням автомобілем. Круїз-контроль підтримує бажану швидкість і безпечну дистанцію до автомобіля попереду, а система контролю дорожньої розмітки плавно підвертає колеса, утримуючи автомобіль у межах смуги руху. Але повністю розслабитися не вийде: система стежить за тим, щоб водій чесно поділяв з електронікою відповідальність за маневр і не відпускав кермо. А як тільки він робить це, система відключається: її функція – допомагати, але не підміняти. Залишається побажати, щоб у майбутньому автопілот навчився керувати автомобілем і в пробках: працювати до повної зупинки і після неї самостійно розганяти автомобіль. У нинішній версії водієві доводиться проробляти це самостійно.

new_image6_15

Профіль. Довга база забезпечує простір в салоні.

ДРАЙВ. Хочете погарячіше і самостійно? Немає проблем. Оновлена Mazda 6 вміє і це. На центральному тунелі з'явився спеціальний перемикач, натиснувши на який, ви переводите силовий агрегат в режим "Спорт": передачі починають переключатися вгору тільки після чотирьох з половиною тисяч обертів, і їзда стає дуже завзятою. 7,8 с до сотні і 223 км/год максимальної швидкості – результат більш ніж непоганий. А для особливо самостійних є підрульові пелюстки і мануальний режим трансмісії.

new_image5_30

Фари і ліхтарі. Тепер вони світлодіодні і адаптивні.

ЕКОНОМІЧНІСТЬ. За активну їзду за кермом Mazda 6 вам не доведеться платити підвищеною витратою палива: навіть потужний 2,5 л мотор сімейства Skyactiv завдяки високому ступеню стиснення залишається цілком економічним. Так, середня витрата палива під час тест-драйву залишилася в межах 8,5 л, а в режимі спокійної їзди по трасі чесно падала до заявлених 5 з невеликим літрів.

new_image5_31

За кермом. Стильно, ергономічно, зручно.

ВЕРДИКТ

Плюси: Відмінна динаміка і хороша економічність. Просторий і розкішний салон. Багата комплектація: багато корисних і зручних опцій. Прекрасний дизайн. Гарна шумоізоляція.

Мінуси: Знижений для високих людей дах над другим рядом. Скромний, в порівнянні з розмірами автомобіля, багажник. Зросла, у порівнянні з попередницею, ціна.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
51,50
49,54
50,78
27,61
51,90
49,90
50,90
27,89
53,15
51,41
51,67
27,81
53,50
51,50
51,50
28,21
53,99
52,49
53,99
28,48
56,99
54,99
54,99
28,97
56,99
54,99
54,99
28,98
57,88
54,39
54,49
28,65
58,99
56,99
55,99
28,98
-
48,90
49,01
26,98
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

61879.98

Dogecoin (DOGE)

0.14

Ethereum (ETH)

3413.15

Litecoin (LTC)

91.32

Ripple (XRP)

0.62

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти