Поради підприємцям-початківцям: як продати товар розумному клієнту

16 травня 2016, 07:29

Христина Коновалова

На думку експерта Костянтина Харского, потрібно міняти робочі цілі, відмовляючись від власних інтересів і ставлячи в пріоритет інтереси клієнта

Сучасне життя безперервно і швидко еволюціонує, що, звичайно ж, впливає і на бізнес. Це означає, що покупець з 90-х і з 2016 року – дві абсолютно різні людини. Тобто, сучасний клієнт став більш вимогливим, навіть вибагливим, незговірливим. А ще у нього з'явився майже необмежений доступ до великого обсягу інформації, що вплинуло на його обізнаність. Фактично продавець вже не потрібен покупцю, адже він легко може прочитати відомості про товари в інтернеті, порівняти кілька аналогів і прийти в магазин тільки для здійснення покупки. І це в кращому випадку – прийти в магазин, адже можна і "наклікати" покупку потрібного товару, не встаючи з дивана. Така картинка, м'яко кажучи, не радує – але нові правила продажу вже стають реальністю, тому ситуація для продавця буде посилюватися і далі .

У ситуації, що склалася продавцям важко буде відновити "авторитет" для покупця. Але допомогти в цьому нашим читачам може експерт з лояльності та клієнтоорієнтованості B2B Academy Костянтин Харскій
.

Реклама

АПГРЕЙД.  Перше,щовартозробитипродавцям-цезмінитиставленнядо роботиідо клієнта."Новеставленняведедо переглядуцілей,якіставитьпередсобоюпродавець.Іншимисловами-продавецьновогопоколінняповиненпрацювативновійпарадигміпродажів",-говоритьХарський.

.jpg

Іпіслятого,якпродавець"трансформується"іпочнейтивправильномунапрямкувбікпродажів,вінзможепрожити5життів(пройти5етапів),якідопоможутьйомупродаватинавітьрозумномуівимогливомусучасному покупцеві.

ЗасловамиХарского,вцьомуспискупотрібновиділитинаступніетапи:

Реклама

1. Продавецьшукаєклієнта.

2. Вінпробуєспочаткупереконатиклієнтавнеобхідностіздійснення покупки.

В тренді
Євро підскочив до максимуму з початку березня, долар подорожчав: курс НБУ

3. Продавецьплетепавутину.Якваріант-за допомогоютехнології"клієнт-експерт",колипродавецьпроводитьдетальну презентаціюіробитьпотенційногопокупцяекспертомвтоварі.Клієнт,будучи"втемі",обов'язковоповернетьсядо цього продавця,оскількисамевінпояснивйому,нащозвертатиувагу,виходячизвласноїпродукції,виставившинапоказїїпереваги.

4. Продавецьстає"менеджеромз розвитку"клієнта.

5. Продавецьстає"магом",вінпрацюєзкуражом,йогопрофесіоналізмдосягаємаксимальногорівня,якійогозаробітнаплата.

Реклама

ЯкзазначаєХарський,числопродавців,які"доживають"докожногозжиттів,зменшуютьсязкожнимрівнем:"Цеговоритьпро те,що "виростити" всобіпрофесіонала-справа дуже складнаі недлявсіхпосильна.Однакправильний настрій,цілііпріоритети-станутьнадійнимипомічникамивцьомупроцесі".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти