Поради підприємцям-початківцям: шукаємо особистого помічника

3 грудня 2017, 07:33

Христина Коновалова

Про підводні камені пошуку помічника розповідає автор курсу Smart Assistant Петро Синегуб

Найчастішепідприємці,створюючиновийбізнес,навітьне замислюються,найматиабоне найматиособистогопомічника.Алеекспертивідзначають:делегуванняобов'язківтакзванійправій руціпідвищуєефективністьбізнесуізвільняєчасдляреалізаціїважливихзавдань.Про підводні каменіпошукупомічникарозповідаєавторкурсуSmart AssistantПетроСинегуб.

Причини

Більше 90%власниківбізнесувважають,щоособистийпомічникїм непотрібен.Авсетому,щоукерівниківсклалосяхибнеуявленняпро саму професіюасистента.

"Они думают, что личный помощник равно секретарь. Но на деле ассистент — это специалист, выполняющий сложные и ответственные задачи, тем самым освобождая время руководителя", — говорит Синегуб.

Реклама

За його словами, основне завдання підприємця – розробка стратегії бізнесу і контроль за виконанням даної дорожньої карти: "Але коли він занурюється в операційну і рутину, часу на глобальні цілі не залишається. Від цього страждає сам бізнес". Як приклад експерт наводить розрахунки: "Якщо підприємець працює один, ефективність виконання завдань становить 100%. З приходом помічника він може делегувати 20% справ і таким чином реально звільнити 20% робочого часу все з тією ж ефективністю виконання. В результаті власник може вкладати сили в першочергові завдання", – зазначає Синегуб.

Пошуки

Колипідприємецьвсежприймаєрішеннянайнятиособистогопомічника,виникаєпитання,якзнайтиідеальногофахівця.Ітутважливозвернутиувагунанаступнікритеріївідбору.

Перше:помічникповиненбутидоповнюючимфахівцем.

"Руководитель может подбирать ассистента по навыкам и качествам, которые в нем самом развиты слабо. К примеру, в 9 из 10 случаев руководители нуждаются в помощниках с сильными администраторскими и исполнительными навыками. Это важно, чтобы организовывать поездки и мероприятия, следить за выполнением задач, оптимизировать время шефа. Найдя такого помощника, предприниматель сможет спокойно сосредоточиться на своих сильных сторонах, например на создании новых продуктов", — разъясняет Синегуб.

Буваютьтакожпомічники-комунікатори:воникориснідлявиконанняHR-функцій.Аджевонинаймаютьперсонал,допомагаютьнапереговорах,доносятьідеїкерівникадокоманди.

Друге:асистентповиненвідповідатицінностямкоманди.

"У каждой компании свои ценности. И желательно подбирать команду, опираясь на эти ценности. Особенно это касается личного помощника, ведь он чаще остальных взаимодействует с руководителем. А иногда выполняет и личные поручения, о чем остальным знать не обязательно", — отмечает Синегуб.

Прицьомуцінностікандидатаможнаперевіритищенаспівбесідіздопомогоюзапитань-ситуацій.

"Человек рассказывает, как бы он поступил в том или ином случае. После рекрутер определяет, обладает ли человек нужными ценностями", — поясняет эксперт.

Третє:асистентповиненбутигіднийдовіри.На думкуСинегуба,не потрібнодовірунапрацьовувати-їїпростопотрібноне порушувати:"Якщоасистентпройшоввсіетапинайму,вінвжеможевикликатидовіру.Алещобне булонеприємнихсюрпризів,всежне завадитьйогоінодіперевіряти".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти