"Антонов" вимагає змінити назву російської модифікації "Руслана"

У авіаконцерні повідомили, що не беруть участі в розробці повітряного судна

Держпідприємство "Антонов" не бере участі в розробці нового літака російського конструкторського бюро "Ільюшин" і вимагає не використовувати марку "Ан" в його назві. Про це в п'ятницю, 30 серпня, інформує прес-служба українського авіаконцерну, коментуючи повідомлення одного з російських агентств.

У ньому говориться, що "Ільюшин" веде розробку глибоко модернізованого надважкого військово-транспортного літака на базі Ан-124-100 "Руслан", якому планується дати позначення Ан-124-100М.

Реклама

В "Антонові" нагадали, що їм належить сертифікат на Ан-124-100 "Руслан", але додали, що не проти технічної можливості глибокої модернізації транспортного літака.

"В історії сучасного авіабудування з'явиться новий літальний апарат. Відповідно, він повинен отримати нове позначення без використання марки "Ан", оскільки ДП "Антонов" не бере участі в його розробці і не буде нести відповідальність за його безпеку", – зазначає прес-служба авіаконцерну .

Там також повідомили, що в період з 2004 року по 2007-й "Антонов" розробив і сертифікував три модифікації "Руслана" – Ан-124-100М, Ан-124-100-150 і Ан-124-100М-150.

Реклама

Фото: ДП "Антонов"/Facebook
Фото: ДП "Антонов"/Facebook

Нагадаємо, Ан-124-100 "Руслан" – комерційний транспортний літак, створений на базі військово-транспортного літака Ан-124 "Руслан". Перший політ серійного Ан-124-100 відбувся 16 червня 1991 року, в 1992-му літак був сертифікований.

У свою чергу перший політ Ан-124 "Руслан" відбувся 24 грудня 1982 року. У 2017 році йому виповнилося 35 років. Детальніше дивіться в сюжеті новин "Сьогодні":

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Час заробляти
Війна в Україні
Більше новин
Головне про гроші
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти