Держпідприємство "Антонов" не бере участі в розробці нового літака російського конструкторського бюро "Ільюшин" і вимагає не використовувати марку "Ан" в його назві. Про це в п'ятницю, 30 серпня, інформує прес-служба українського авіаконцерну, коментуючи повідомлення одного з російських агентств.
У ньому говориться, що "Ільюшин" веде розробку глибоко модернізованого надважкого військово-транспортного літака на базі Ан-124-100 "Руслан", якому планується дати позначення Ан-124-100М.
В "Антонові" нагадали, що їм належить сертифікат на Ан-124-100 "Руслан", але додали, що не проти технічної можливості глибокої модернізації транспортного літака.
![](https://cdn.segodnya.ua/images/main/icons-siri.png)
"В історії сучасного авіабудування з'явиться новий літальний апарат. Відповідно, він повинен отримати нове позначення без використання марки "Ан", оскільки ДП "Антонов" не бере участі в його розробці і не буде нести відповідальність за його безпеку", – зазначає прес-служба авіаконцерну .
Там також повідомили, що в період з 2004 року по 2007-й "Антонов" розробив і сертифікував три модифікації "Руслана" – Ан-124-100М, Ан-124-100-150 і Ан-124-100М-150.
Нагадаємо, Ан-124-100 "Руслан" – комерційний транспортний літак, створений на базі військово-транспортного літака Ан-124 "Руслан". Перший політ серійного Ан-124-100 відбувся 16 червня 1991 року, в 1992-му літак був сертифікований.
У свою чергу перший політ Ан-124 "Руслан" відбувся 24 грудня 1982 року. У 2017 році йому виповнилося 35 років. Детальніше дивіться в сюжеті новин "Сьогодні":