Названі 10 найкращих хетчбеків України

Одноосібне правління седанів на ринку закінчене

Ще зовсім недавно подібний заголовок виглядав би абсурдним, правильніше було б не "10" а просто список з десяти-п'ятнадцяти авто з кузовом хетчбек, які присутні в Україні, ще й Porsche Panamera довелося б врахувати (адже по суті це теж хетчбек), передає УкрАвтоПортал.

Седани безроздільно правили ринком. Причин тому кілька, а витоки цього казусу лежать ще в далекому радянському автомобільному парку, де седан і тільки седан пропонувався народу. Рідкісний виняток становили універсали і перші передньоприводники від ВАЗу, ЗАЗу та АЗЛК. Скільки часу минуло, а стереотипи все ще працюють проти нас і дозволяють світовим автовиробникам зараховувати наш ринок до "країн третього світу", пропонуючи бюджетні седанчики, які нібито престижніші за ті ж хетчбеки. Справедливості заради слід зазначити, що серед цих пропозицій є дійсно гармонійні автомобілі, такі як Citroen c-elysee або зовсім преміальний Ауді А3 седан. Але все-таки переваги хетчбеків перед седанами не залишили байдужим і нашого покупця, і він розпробував зручності найбільш міського типу кузова. Сьогодні ми поговоримо про хетчбеки, які частіше за інших обирає український споживач. У силу сформованої несприятливої ринкової обстановки будемо керуватися не тільки рейтингами останніх продажів, а й суб'єктивними оцінками кількості автомобілів на вулицях наших міст.

Реклама

Зустрічайте найкращі хетчбеки, доступні в Україні:

Отже, першу позицію нашого рейтингу займає малятко класу А+ Daewoo Matiz. У силу свого довгожительства (модель дебютувала в далекому 1998му) і демократичної ціни завоювала безліч сердець автолюбителів, особливо жіночих. Екстер'єр розроблений знаменитим італійським ательє Giorgetto Giugiaro. Що важливо – є модифікації з автоматичною коробкою предач, що для багатьох автолюбителів і особливо автолюбительок, є вагомим аргументом при виборі авто. Навіть без китайського клону Сherry QQ Matiz є беззаперечним лідером у своєму класі.

matiz

Реклама

Другу позицію віддамо Ford Fiesta, мабуть, найвдалішій моделі корпорації Ford. Це вже сьоме покоління всесвітнього автомобіля, який в кузові 5-ти дверного хетчбека продається на всіх ринках, крім індійського. І приємно, що нам не чужі європейські пріоритети при виборі авто, і все частіше і частіше цей харизматичний автомобіль зустрічається на наших вулицях.

2014-ford-fiesta-red-and-black-editions-03

Третє місце дістається строгим формам чеського хетчбека Skoda Fabia, який у нас незмінно популярний не в останню чергу завдяки збірці в Україні, на заводі Єврокар. Що приємно відзначити, Fabia другого покоління у варіанті кузова "седан", значно поступається за популярністю хетчбеку. Нещодавно дебютувало третє покоління моделі.

Реклама

2013-skoda-fabia-reaction5

Четвертий рядок – за представником француского автопрому Renault Sandero (разом з позашляховою версією Steepway). Автомобіль розроблений на загальній платформі з бестселером Рено Логан, і непогано прийнятий на багатьох світових ринках. Випускається також в Румунії, Росії, ПАР, Бразилії та Аргентині. У 2012му році дебютувало друге покоління моделі.

sandero

На п'ятому місці справедливості заради розмістимо Daewoo Lanos/ЗАЗ Sens. І, хоча ця модель в основній своїй масі вибиралася в кузові "седан", три- і п'ятидверний хетчбеки теж зустрічаються. Хетчбек пропонувався виключно на українському ринку. Lanos в Україні довгий час був беззаперечним лідером продажів серед всіх класів авто.

sens1

Шосту сходинку рейтингу розділили між собою ефектна корейська парочка Huyndai i30 і Kia Ceed. Моделі співплатформені, Hundai позиціонується як трохи більше престижна (і, відповідно, трохи дорожча), вибір, як правило, зводиться до особистих симпатій. Гідні і ефектні авто, як, втім, і весь сучасний корейський автопром.

kia-hyundai

Номер сім – за британською іконою від Mini Cooper. Сучасна реінкарнація колись культового автомобіля виявилася настільки вдалою, що перевершила всі найсміливіші очікування. Славиться своїми "драйверськими" звичками, безліччю варіацій для персоналізації і високою ціною. Нішевий автомобіль. На даний момент виробляється третє покоління.

minicooper1

Восьме місце посідає похмурий німецький геній від Volksvagen з малюком Polo. Але на відміну від тієї ж Skoda, варіант в кузові хетчбек поступається за рівнем продажів такому в кузові седан. У випадку з Polo це не виглядає несмачно, седанчик дійсно "гаразд скроєний". Але і хетчбек знаходить своїх прихильників.

Дев'ята позиція зі схожою історією – китайська модель Geely Emgrand EC7 в Україні відома в основному в кузові седан. Але хетчбек, який трохи свіжіший, зустрічається все частіше і частіше. Автомобіль збалансований і в силу своєї нижчої ціни в порівнянні з європейськими однокласниками класу С+ витіснив з нашого рейтингу таких грандів, як, наприклад, Ford Focus або Volkswagen Golf.

geely-1

І замикає наш список японський улюбленець українських дівчат – Nissan Micra, який у нас буває тільки хетчбеком. Добре оснащений сучасний автомобіль з гідним набором споживчих характеристик.

nissan-micra

У підсумку ми бачимо, що ринок автомобілів з кузовом хетчбек в Україні рухається в ногу з часом і все ближче за своїм складом до європейського варіанту, на жаль, сильно програючи в кількості. Так, є й відмінності, наприклад, Opel Corsa у нас практично штучний товар, а в Європі ця модель займає четверту позицію (за підсумками 2014-го року). Так, ще сильні позиції седанів в порівнянні з хетчбеками як, наприклад, у стильних італійських Fiat Albea/Punto. Але в той же час набирає популярність та ж італійська крихітка Fiat 500, за кермом якого все частіше можна бачити не тільки дівчат (адже цей малюк і у нас вже пропонується в абсолютно "чумовой" версії Abarth), хоч і штучно, але зустрічається досконала (знову ж італійська) красуня Alfa Romeo MiTo, яскравий французький Citroen DS, хетчбек А-класу від Mercedes, сувора Audi А1, той же Smart, зрештою... Загалом, дуже хочеться сказати, що, як тільки економічна ситуація в Україні почне покращуватися, наш споживач буде все частіше робити вибір на користь хетчбеків перед тими ж седанами – адже ніщо європейське нам не чуже.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Техно
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти