Як помити двигун свого авто без шкоди

25 грудня 2016, 10:00

Дмитро Капітун

Експерти радять дотримуватися температурного режиму і закривати вразливі елементи

Взимкудосвідченіавтолюбителізаглядаютьнамийкунабагаточастіше,ніжвлітку,адженашідорогивморозний часрокуряснопосипаютьхімічнимскладом,якийшвидкоіякіснороз'їдаєне тількильодовепокриття,алеікузов.Митичи не митипривідвідуванніавтомийкидвигун?Ні, непід час кожного візиту,алехочабіноді?Однозначнувідповідьнаце питаннянамагаютьсязнайтибагато,щебільше-сперечаютьсяміжсобоюприхильникиіпротивникицієїпроцедури.Спробуєморозібратися.

Реклама

ЗВАЖУЄМО АРГУМЕНТИ

  • "ЗА" МИЙКУДВИГУНА:

1. Бруд знижує тепловіддачу двигуна, підвищуючи тим самим навантаження на його систему охолодження. Чи актуально це взимку? Так, і ось чому. У холодну пору року рекомендується використовувати менш в'язке моторне масло: так полегшується запуск холодного двигуна. Крім того, таке масло вже з перших хвилин роботи краще змащує деталі силового агрегату, охолодженого за ніч до негативних температур. Але при нагріванні двигуна навіть ненабагато вище нормальної робочої температури в'язкість масла буде знижуватися і далі, а це неминуче призводить до інтенсивного зносу поверхонь, що труться.

2. Наявністьшарубрудунадвигуніможезробитинепомітноювитікмаслаабоіншихрідин.Азначитьприповерхневомуоглядіможнане помітитинесправність.Не помітити-значитьзапуститиситуацію,авподальшомуцеможепризвестидо дорогогоремонту.Крімтого,патьокимаслаабоохолоджуючоїрідининаповерхнідвигунанеминучебудутьвипаровуватисяіпотраплятивсалончерезвентиляційніотвори.Чи потрібноговорити,щоцівипаровуваннятоксичніішкідливідляздоров'я.

3. Брудможепроникнутивдвигунчерезмаслянийщуп,наприклад,приперевірцірівнямасла.

Реклама

4. Забрудненняелектропроводкиможепривестидо витокуструмуіпорушеньвроботіелектроустаткуванняавтомобіля.Підкапотомсучасногоавтознаходитьсявелика кількістьдатчиківібагато метрівелектропроводки.Нашізими-цеумовипідвищеноївологості,абрудшвидковбираєводуіповільновисихає.

5. Бруднийпідкапотний простірскладнішеінеприємнішеобслуговувати.Аджеперспективазабруднитирукиіодягпритакихпростихопераціях,якдоливаннярідинивбачокомивачаабоперевіркарівнямасла,навряд чипорадуєавтолюбителя.

  • "ПРОТИ" МИЙКИ ДВИГУНА:

1. Деякіавтомийкививішуютьоголошення,щоадміністраціяне несевідповідальностізапрацездатністьдвигунапісляйогомиття.Таквонисебеперестраховують,адженапханийелектронікоюпідкапотнийпростір недужелюбитьводу,особливопідвисокимтиском.

2. Не всіпрацівникиавтомийокзнають,якправильномитидвигун.

  • РЕЗЮМЕ

Якбачимо,аргументівна користьмийкидвигунабільше,ніжпроти.Алещобуникнутинеприємнихнаслідків,робитицепотрібнотількиуфахівця,якому довіряєте.

Реклама

ЯК ПОТРІБНО МИТИ

В тренді
Українців попередили про нову аферу в Мережі: шахраї крадуть з картки всі гроші

Оскількиризик"не завестися"післямийкидвигуна-річсерйознаінебезпечнадорогимремонтом,сампроцесмийкиварторетельноконтролювати.Особливоцяінформаціястане в нагодітим,хтовирішитьвпоратисяіз завданнямсамостійно.Яквиявилося,впростому,напершийпогляд,процесієбезлічнюансівіобмежень.Самеїхіне знаютьненадтодосвідченімийники,ісамеценезнанняможепризвестидо поломок.Отже.

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП.Не можнамитидвигун,розігрітийдоробочоїтемпературиабож,навпаки,холодний.Якщомийникпропонуєпочатироботупрямо"нагарячу",післяприїзду-відмовляйтесявідйогопослуг!Оптимальнатемпературадвигунадлямийкизнаходитьсявмежах30-40°С.І,щоне менш важливо,водаповиннабутиприблизнотакоюжтемператури,здопустимимвідхиленнямне більше10градусіввбудь-якусторону.

Передмиттямпотрібнообов'язковозакритивразливіелементипідкапотногопростору:повітрозабірник,акумуляторіелектронніблоки(наприклад,сигналізаціїабоуправлінняГБО,якщовонирозташованіпідкапотом).Такожвартоприкритизаводськіінформаційнінаклейки,оскількипідвпливомводиімиючихзасобіввониобов'язкововідклеяться,питаннялише-післяякий за рахункоммийкидвигуна.

МИЙКА.Для очищення двигуна потрібно використовувати тільки спеціальні засоби, які є в арсеналі хорошої автомийки або в будь-якому автомагазині. Категорично не можна використовувати для видалення бруду бензин, гас і інші легкозаймисті рідини. Буває, що в інтернеті можна знайти поради для бажаючих заощадити на спеціалізованій автокосметиці: наприклад, використовувати пральний порошок або засоби для миття посуду. Але як вплине склад цих миючих засобів на прокладки, сальники, ізоляцію проводів і інші неметалеві деталі – невідомо. Так що експериментувати не варто.

Реклама

Такожне вартовиливатитонниводипідкапот,намагаючисьвідмитивседоблиску.Доситьнанестиспеціальний миючийзасібабопінкуідатимотору"відкиснути"протягом5-10хвилин.Авцей часза допомогою м'якоїщіткиретельнопройтисяпо стільникахрадіатора,аджетамгарантованобудескупченнябруду,що негативновпливаєнаефективністьроботисистемиохолодження.Післячогозмитибруд,не вдаючисьдо миттявисокоготиску.

Важливо!Післямиття двигунайоготребаобов'язковоретельнопросушити,попередньознявшизахисніплівкиз повітроводуііншихелементів,наяківонабуланадіта.Намийцісушказдійснюєтьсястисненимповітрям.Уразісамостійногопроведенняцієїроботиможнавикористовувати,наприклад,пилососврежимівидуванняповітря.

Алеіколидвигунпросушений,поспішатине потрібно:заведітьдвигун,не закриваючикришкукапота,ідайтейомупопрацюватихвилин10нахолостих обертах.Авжепісляцьогоможнапочинатирух,будучипрактичновпевненим,щомийкадвигунапройшлабезнегативнихнаслідківдлянього.

СТАРІ МОТОРИ: РИЗИК НЕ ВИПРАВДОВУЄ РЕЗУЛЬТАТ!

У власників авто не першої свіжості більше приводів для мийки двигуна, адже мотори, що пройшли не одну сотню тисяч, "підтікають" набагато частіше нових. Але саме в їхньому випадку мийка з більшою ймовірністю може знерухомити автомобіль. Причина – в особливостях конструкції. Найбільш вразливою деталлю в старих двигунах є розподільник запалювання, званий в народі "трамблером". Ці пристрої не герметичні, а потрапляння води в контактні групи надовго залишає власника в ролі пішохода. Так само як і потрапляння води в карбюратор або корпус повітряного фільтра – вони ж теж далеко не герметичні.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти