Зеленський перевірив дороги на Миколаївщині та вимагав звіт по всій Україні

17 липня 2019 16:57

Президент запропонував використовувати для ремонту кредитні кошти

Під час робочої поїздки на Миколаївщину президент Володимир Зеленський оглянув ділянку дороги М-14 Миколаїв – Кропивницький, і доручив відремонтувати найпроблемніші дороги в цій області, а також відзвітувати про стан інших доріг в країні. Про це повідомляється на сайті Офісу президента.

Реклама

У свою чергу, в.о. начальника Служби автомобільних доріг в Миколаївській області Андрій Максименко заявив, що для завершення ремонту траси М-14 потрібно знайти ще 1,5 млрд грн. Крім того, є потреба в ремонті дороги Н-24 – це автомобільна траса національного значення, що проходить територією Кіровоградщини та Миколаївщини.

Зеленський в свою чергу зазначив, що ці дороги слід довести до ладу до кінця 2020 року, а фінансування можна залучити за рахунок кредитних коштів: "Ми розмовляли вчора з федеральним канцлером Німеччини пані Меркель, і є 150 млн євро кредитних коштів", - зазначив президент.

Читайте також: Платні мости і дороги: чиновник озвучив план для України

Також під час зустрічі йшлося про проблеми зі зловживаннями при проведенні тендерів. Президент заявив про неприпустимість таких ситуацій і доручив упорядкувати умови тендерів. Також він доручив з'ясувати, які ще дороги в Україні потребують ремонту.

Реклама

"Проведіть нараду в п'ятницю (19 липня. – Ред.) щодо всіх доріг – в якому стані, де у нас є державні гроші, де потрібно залучити кредитні кошти. І перерахуйте дороги, які необхідно зробити насамперед. Знайдіть рішення", - сказав президент.

Не пропусти!
Швеція – воїни, які жертвують собою: тренер "Трьох корон" радий отримати відпочинок перед Україною
Янне Андерссон зі своєю командою

Нагадаємо, раніше уряд схвалив масштабну програму розвитку доріг місцевого значення. Зокрема, планується використання технології цементобетонного покриття, яке проводиться в Україні, вже з наступного будівельного сезону.

Як відомо, вартість будівництва цементобетонних доріг вище, ніж асфальтобетонних, але їх потрібно рідше ремонтувати, а значить експлуатація коштуватиме дешевше. За оцінкою HeidelbergCement AG, витрати на будівництво й експлуатацію зрівняються протягом 10 років, а далі цементна дорога буде вигіднішою.

Також новини "Сьогодні" повідомляли, що турки й українці вже будують першу цементно-бетонну трасу в Україні. Україна може повернути собі статус великої транзитної артерії:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти