Зеленський перевірив дороги на Миколаївщині та вимагав звіт по всій Україні

17 липня 2019, 16:57

Президент запропонував використовувати для ремонту кредитні кошти

Під час робочої поїздки на Миколаївщину президент Володимир Зеленський оглянув ділянку дороги М-14 Миколаїв – Кропивницький, і доручив відремонтувати найпроблемніші дороги в цій області, а також відзвітувати про стан інших доріг в країні. Про це повідомляється на сайті Офісу президента.

Реклама

У свою чергу, в.о. начальника Служби автомобільних доріг в Миколаївській області Андрій Максименко заявив, що для завершення ремонту траси М-14 потрібно знайти ще 1,5 млрд грн. Крім того, є потреба в ремонті дороги Н-24 – це автомобільна траса національного значення, що проходить територією Кіровоградщини та Миколаївщини.

Зеленський в свою чергу зазначив, що ці дороги слід довести до ладу до кінця 2020 року, а фінансування можна залучити за рахунок кредитних коштів: "Ми розмовляли вчора з федеральним канцлером Німеччини пані Меркель, і є 150 млн євро кредитних коштів", - зазначив президент.

Читайте також: Платні мости і дороги: чиновник озвучив план для України

Також під час зустрічі йшлося про проблеми зі зловживаннями при проведенні тендерів. Президент заявив про неприпустимість таких ситуацій і доручив упорядкувати умови тендерів. Також він доручив з'ясувати, які ще дороги в Україні потребують ремонту.

Реклама

"Проведіть нараду в п'ятницю (19 липня. – Ред.) щодо всіх доріг – в якому стані, де у нас є державні гроші, де потрібно залучити кредитні кошти. І перерахуйте дороги, які необхідно зробити насамперед. Знайдіть рішення", - сказав президент.

В тренді
Де вигідніше обміняти долар: курс валют ПриватБанку, Monobank та інших

Нагадаємо, раніше уряд схвалив масштабну програму розвитку доріг місцевого значення. Зокрема, планується використання технології цементобетонного покриття, яке проводиться в Україні, вже з наступного будівельного сезону.

Як відомо, вартість будівництва цементобетонних доріг вище, ніж асфальтобетонних, але їх потрібно рідше ремонтувати, а значить експлуатація коштуватиме дешевше. За оцінкою HeidelbergCement AG, витрати на будівництво й експлуатацію зрівняються протягом 10 років, а далі цементна дорога буде вигіднішою.

Також новини "Сьогодні" повідомляли, що турки й українці вже будують першу цементно-бетонну трасу в Україні. Україна може повернути собі статус великої транзитної артерії:

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти