ВиданняАвтовзгляд вирішилознайтислідиавтомобілів,якіпокупцікатегоричновідмовляютьсякупуватинавітьза умовивеликихзнижок.
Кожен знасхоч раз, тазамислювавсяпро те,кудидіваєтьсянепроданийтовар.У випадку зпрострочениммолокомприблизновсеясно,алезтоварамибезпевноготермінупридатності вжескладніше.Автомобілівїхчисліі тому мивирішилиз'ясувати,кудипотрапляютьнепроданімашини?
Будь-тофінансова криза,санкції чищеякась напасть,передавтовиробникомзавждистоїть небезпекаперевипуску.Маркетинговіінструментидозволяютьдоситьточнорозрахуватипотрібний обсягвиробництва,алефорс-мажори-штуканепередбачувана, тому наскладахчастонакопичуються великіоб'єминереалізованихавтомобілів.І тодізаводабо зупиняєсвоюдіяльність, абоконцентруєтьсянаіншихмоделях,але"зайві"машининамісце свогонародженнявженіколи неповернуться.
Надійшовшидо дилера,непопулярнінаданиймомент уклієнтівмоделіосідаютьнаскладахавтовиробникаіавтосалонів.Яквідомо,автомобільніпродавцімасовихмарокзакуповуютьмашинидесяткамиісотнямипро запасще дотого,якнастанекриза,інакшеклієнтибудутьзмушенізавждистоятивчергахабовідмовлятисявіднадто популярнихмашин.У періодстагнаціїбагато покупціввідмовляютьсявідсвоїхнамірів,анепроданітранспортнізасобиосідаютьнаскладах.
Якщопопулярністьтакихавтопадає дужесильно,товиробникита дилерипочинаютьатакуватиклієнтівзнижками ірізнимиспецпропозиціями.Машинаможепростоятирік,першніж у неїз'явитьсяновийвласник.Відомівипадки,коли транспортнийзасібпродавализізнижкоювпівціничерезчотири рокипростою!Але жоденавтомобільвсвіті, який непродається протягомодного,двох,трьохі навіть чотирьохроків, неутилізований,пущенийпід пресабовтопленийвморі,немовапельсини під час Великоїдепресії.І мипояснимочому.
Деякілюдинаївновважають,що процесвиробництваавтомобіляне складніше за ліпленняколобкасемирічноюдитиною.Є багатотаких,хтовсерйоздумає,щопіслявізитудо дилера,менеджертут жепередаєзаявкувпредставництво,авоновідсилаєблискавкувумовнуЯпонію,де бідніробітники,позбувшисьобіду,тут жекидаютьсязбиратизамовленийавтомобіль.Як би нетак.
Автовиробникинамагаютьсядотримуватися певноїтимчасовоїдельтиміж замовленняммашиниіїїпередачеюклієнту.Якправило,це близько двохмісяців.Саметаквсемаксимальнозастрахованівідперевиробництва.Якщо жвпрогнозивідділу маркетингудилераіавтовиробника(туту нихподвійнийконтроль)закраласянежданапоправкау виглядістагнаціїпродажів,тоцядельтаможезбільшитисянатижніі навіть місяці.Але потімвсезновуприходитьвнорму.НавітьросійськийАВТОВАЗперейшовнасистемупопередніх замовленьавтомобілів.Цене означає,щозамовлення будутьзавжди робитиклієнти:вони,як і колись,станутьвибиратимашинивавтосалоніз наявності,а отдилерамдоведетьсярозраховувати,скількиавтомобілівїм потрібнокупитинатой чи іншиймісяць.
Мизвиклиміркуватитак:давним-давновсіросіяникупуютьмашинунатри роки,поки не закінчитьсягарантійнийтермін,апотімпродають ікупуютьнову.Багато,мовляв,міняютьавтомобільразна рік абонавіть раз напівроку.Таківипадки є,алевціломуце помилка.Наприклад,в 1969році в країнахЗаходусереднійвікавтомобіля,який можна булозустрітинадорогахзагальногокористування,становив5,1року.Згідно зі статистикоюза2013 рік,середнійвікмашини заразвирісдо 11,4року!Такщовбільшості своїймиїздимонадуже старихмашинах.І ціцифритакожможна віднести й доРосії,адже ранішеоднасім'ябула гордапридбаннямавтомобіляяк такого,атепер коженчленродиниможепишатисясвоїми кредитнимиBMW X6.
Івсеждеякачасткаобманувцихпродажахприсутня.Уавтовиробниківє таке поняття,якYellow Stock(жовтийтоварно-виробничийзапас).Цетімашини,які ніякне хочутьзнаходитисобігосподаряпротягом довгогоперіодучасу.Дилериіавтовиробникипочинаютьспокушативеличезнимизнижками,ів 99%випадківпокупецьзнаходиться.Відсоток,і називаєтьсяYellow Stock.
У дилерає багатошляхіввирішення цієї"жовтоїпроблеми": деякіставлятьмашинунаномери іпродають черезсистемуtrade-in,щобуникнутитяганиниз бухгалтерськоюзвітністю,деякіпоширюютьз ще більшоюзнижкоючерезспівробітників,алепро яку-небудьутилізаціюабоповерненняавтомобіляназаводдлярозборуназапчастини неможейти мови.У деяких компанійYellow Stockінодідосягає30%,проте,через деякийчас,всі ціавтомобілітакчи інакше"зливаються" і навітьпотрапляютьвстатистикуофіційнопроданихмашин.Аджеавтомобіль- цеодинз найбільшзатребуванихтоварів,якийпрактично не можепринестизбитку.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше