Стало відомо, що стає з непопулярними автомобілями

20 листопада 2014, 05:17

Непродані нові машини припадають пилом на складах доти, поки їх не куплять

ВиданняАвтовзгляд вирішилознайтислідиавтомобілів,якіпокупцікатегоричновідмовляютьсякупуватинавітьза умовивеликихзнижок.

Кожен знасхоч раз, тазамислювавсяпро те,кудидіваєтьсянепроданийтовар.У випадку зпрострочениммолокомприблизновсеясно,алезтоварамибезпевноготермінупридатності вжескладніше.Автомобілівїхчисліі тому мивирішилиз'ясувати,кудипотрапляютьнепроданімашини?

Будь-тофінансова криза,санкції чищеякась напасть,передавтовиробникомзавждистоїть небезпекаперевипуску.Маркетинговіінструментидозволяютьдоситьточнорозрахуватипотрібний обсягвиробництва,алефорс-мажори-штуканепередбачувана, тому наскладахчастонакопичуються великіоб'єминереалізованихавтомобілів.І тодізаводабо зупиняєсвоюдіяльність, абоконцентруєтьсянаіншихмоделях,але"зайві"машининамісце свогонародженнявженіколи неповернуться.

Надійшовшидо дилера,непопулярнінаданиймомент уклієнтівмоделіосідаютьнаскладахавтовиробникаіавтосалонів.Яквідомо,автомобільніпродавцімасовихмарокзакуповуютьмашинидесяткамиісотнямипро запасще дотого,якнастанекриза,інакшеклієнтибудутьзмушенізавждистоятивчергахабовідмовлятисявіднадто популярнихмашин.У періодстагнаціїбагато покупціввідмовляютьсявідсвоїхнамірів,анепроданітранспортнізасобиосідаютьнаскладах.

Якщопопулярністьтакихавтопадає дужесильно,товиробникита дилерипочинаютьатакуватиклієнтівзнижками ірізнимиспецпропозиціями.Машинаможепростоятирік,першніж у неїз'явитьсяновийвласник.Відомівипадки,коли транспортнийзасібпродавализізнижкоювпівціничерезчотири рокипростою!Але жоденавтомобільвсвіті, який непродається протягомодного,двох,трьохі навіть чотирьохроків, неутилізований,пущенийпід пресабовтопленийвморі,немовапельсини під час Великоїдепресії.І мипояснимочому.

Деякілюдинаївновважають,що процесвиробництваавтомобіляне складніше за ліпленняколобкасемирічноюдитиною.Є багатотаких,хтовсерйоздумає,щопіслявізитудо дилера,менеджертут жепередаєзаявкувпредставництво,авоновідсилаєблискавкувумовнуЯпонію,де бідніробітники,позбувшисьобіду,тут жекидаютьсязбиратизамовленийавтомобіль.Як би нетак.

Автовиробникинамагаютьсядотримуватися певноїтимчасовоїдельтиміж замовленняммашиниіїїпередачеюклієнту.Якправило,це близько двохмісяців.Саметаквсемаксимальнозастрахованівідперевиробництва.Якщо жвпрогнозивідділу маркетингудилераіавтовиробника(туту нихподвійнийконтроль)закраласянежданапоправкау виглядістагнаціїпродажів,тоцядельтаможезбільшитисянатижніі навіть місяці.Але потімвсезновуприходитьвнорму.НавітьросійськийАВТОВАЗперейшовнасистемупопередніх замовленьавтомобілів.Цене означає,щозамовлення будутьзавжди робитиклієнти:вони,як і колись,станутьвибиратимашинивавтосалоніз наявності,а отдилерамдоведетьсярозраховувати,скількиавтомобілівїм потрібнокупитинатой чи іншиймісяць.

Мизвиклиміркуватитак:давним-давновсіросіяникупуютьмашинунатри роки,поки не закінчитьсягарантійнийтермін,апотімпродають ікупуютьнову.Багато,мовляв,міняютьавтомобільразна рік абонавіть раз напівроку.Таківипадки є,алевціломуце помилка.Наприклад,в 1969році в країнахЗаходусереднійвікавтомобіля,який можна булозустрітинадорогахзагальногокористування,становив5,1року.Згідно зі статистикоюза2013 рік,середнійвікмашини заразвирісдо 11,4року!Такщовбільшості своїймиїздимонадуже старихмашинах.І ціцифритакожможна віднести й доРосії,адже ранішеоднасім'ябула гордапридбаннямавтомобіляяк такого,атепер коженчленродиниможепишатисясвоїми кредитнимиBMW X6.

Івсеждеякачасткаобманувцихпродажахприсутня.Уавтовиробниківє таке поняття,якYellow Stock(жовтийтоварно-виробничийзапас).Цетімашини,які ніякне хочутьзнаходитисобігосподаряпротягом довгогоперіодучасу.Дилериіавтовиробникипочинаютьспокушативеличезнимизнижками,ів 99%випадківпокупецьзнаходиться.Відсоток,і називаєтьсяYellow Stock.

У дилерає багатошляхіввирішення цієї"жовтоїпроблеми": деякіставлятьмашинунаномери іпродають черезсистемуtrade-in,щобуникнутитяганиниз бухгалтерськоюзвітністю,деякіпоширюютьз ще більшоюзнижкоючерезспівробітників,алепро яку-небудьутилізаціюабоповерненняавтомобіляназаводдлярозборуназапчастини неможейти мови.У деяких компанійYellow Stockінодідосягає30%,проте,через деякийчас,всі ціавтомобілітакчи інакше"зливаються" і навітьпотрапляютьвстатистикуофіційнопроданихмашин.Аджеавтомобіль- цеодинз найбільшзатребуванихтоварів,якийпрактично не можепринестизбитку.

Реклама

В тренді
Рекорд з 2018 року: ціни на нафту вийшли на доковідний рівень

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти