Стало відомо, що стає з непопулярними автомобілями

Непродані нові машини припадають пилом на складах доти, поки їх не куплять

ВиданняАвтовзгляд вирішилознайтислідиавтомобілів ,якіпокупцікатегоричновідмовляютьсякупуватинавітьза умовивеликихзнижок .

Кожен знасхоч раз, тазамислювавсяпро те ,кудидіваєтьсянепроданийтовар .У випадку зпрострочениммолокомприблизновсеясно ,алезтоварамибезпевноготермінупридатності вжескладніше .Автомобілівїхчисліі тому мивирішилиз'ясувати ,кудипотрапляютьнепроданімашини ?

Будь-тофінансова криза ,санкції чищеякась напасть ,передавтовиробникомзавждистоїть небезпекаперевипуску .Маркетинговіінструментидозволяютьдоситьточнорозрахуватипотрібний обсягвиробництва ,алефорс- мажори-штуканепередбачувана , тому наскладахчастонакопичуються великіоб'єминереалізованихавтомобілів .І тодізаводабо зупиняєсвоюдіяльність, абоконцентруєтьсянаіншихмоделях ,але" зайві "машининамісце свогонародженнявженіколи неповернуться .

Надійшовшидо дилера,непопулярнінаданиймомент уклієнтівмоделіосідаютьнаскладахавтовиробникаіавтосалонів .Яквідомо ,автомобільніпродавцімасовихмарокзакуповуютьмашинидесяткамиісотнямипро запасще дотого ,якнастанекриза ,інакшеклієнтибудутьзмушенізавждистоятивчергахабовідмовлятисявіднадто популярнихмашин .У періодстагнаціїбагато покупціввідмовляютьсявідсвоїхнамірів ,анепроданітранспортнізасобиосідаютьнаскладах .

Якщопопулярністьтакихавтопадає дужесильно ,товиробникита дилерипочинаютьатакуватиклієнтівзнижками ірізнимиспецпропозиціями .Машинаможепростоятирік ,першніж у неїз'явитьсяновийвласник .Відомівипадки ,коли транспортнийзасібпродавализізнижкоювпівціничерезчотири рокипростою !Але жоденавтомобільвсвіті, який непродається протягомодного ,двох ,трьохі навіть чотирьохроків, неутилізований,пущенийпід пресабовтопленийвморі ,немовапельсини під час Великоїдепресії.І мипояснимочому.

Деякілюдинаївновважають ,що процесвиробництваавтомобіляне складніше за ліпленняколобкасемирічноюдитиною.Є багатотаких ,хтовсерйоздумає ,щопіслявізитудо дилера,менеджертут жепередаєзаявкувпредставництво ,авоновідсилаєблискавкувумовнуЯпонію ,де бідніробітники,позбувшисьобіду ,тут жекидаютьсязбиратизамовленийавтомобіль .Як би нетак .

Автовиробникинамагаютьсядотримуватися певноїтимчасовоїдельтиміж замовленняммашиниіїїпередачеюклієнту .Якправило ,це близько двохмісяців .Саметаквсемаксимальнозастрахованівідперевиробництва .Якщо жвпрогнозивідділу маркетингудилераіавтовиробника(туту нихподвійнийконтроль)закраласянежданапоправкау виглядістагнаціїпродажів ,тоцядельтаможезбільшитисянатижніі навіть місяці .Але потімвсезновуприходитьвнорму .НавітьросійськийАВТОВАЗперейшовнасистемупопередніх замовленьавтомобілів .Цене означає ,щозамовлення будутьзавжди робитиклієнти :вони ,як і колись ,станутьвибиратимашинивавтосалоніз наявності ,а отдилерамдоведетьсярозраховувати ,скількиавтомобілівїм потрібнокупитинатой чи іншиймісяць.

Мизвиклиміркуватитак:давним- давновсіросіяникупуютьмашинунатри роки ,поки не закінчитьсягарантійнийтермін ,апотімпродають ікупуютьнову.Багато ,мовляв ,міняютьавтомобільразна рік абонавіть раз напівроку.Таківипадки є,алевціломуце помилка.Наприклад ,в 1969році в країнахЗаходусереднійвікавтомобіля ,який можна булозустрітинадорогахзагальногокористування ,становив5,1року.Згідно зі статистикоюза2013 рік,середнійвікмашини заразвирісдо 11,4року !Такщовбільшості своїймиїздимонадуже старихмашинах .І ціцифритакожможна віднести й доРосії ,адже ранішеоднасім'ябула гордапридбаннямавтомобіляяк такого ,атепер коженчленродиниможепишатисясвоїми кредитнимиBMW X6.

Івсеждеякачасткаобманувцихпродажахприсутня.Уавтовиробниківє таке поняття ,якYellow Stock( жовтийтоварно- виробничийзапас) .Цетімашини ,які ніякне хочутьзнаходитисобігосподаряпротягом довгогоперіодучасу.Дилериіавтовиробникипочинаютьспокушативеличезнимизнижками ,ів 99 %випадківпокупецьзнаходиться.Відсоток,і називаєтьсяYellow Stock .

У дилерає багатошляхіввирішення цієї" жовтоїпроблеми" : деякіставлятьмашинунаномери іпродають черезсистемуtrade- in ,щобуникнутитяганиниз бухгалтерськоюзвітністю ,деякіпоширюютьз ще більшоюзнижкоючерезспівробітників ,алепро яку-небудьутилізаціюабоповерненняавтомобіляназаводдлярозборуназапчастини неможейти мови .У деяких компанійYellow Stockінодідосягає30 % ,проте ,через деякийчас ,всі ціавтомобілітакчи інакше" зливаються " і навітьпотрапляютьвстатистикуофіційнопроданихмашин .Аджеавтомобіль- цеодинз найбільшзатребуванихтоварів ,якийпрактично не можепринестизбитку .

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Money-лайфхакер💰
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,99
55,49
52,99
29,08
58,22
56,42
52,80
29,97
59,00
57,00
51,90
29,13
59,29
58,09
55,09
30,48
61,99
59,99
55,99
30,97
61,99
59,99
55,99
30,98
62,49
59,34
55,41
29,88
62,99
60,99
56,99
30,98
-
56,08
50,77
30,46
-
53,99
49,86
29,02
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти