Бізнес різко розкритикував рішення підвищити вантажні тарифи "Укрзалізниці"

У самій УЗ впевнені, що без зростання тарифів не обійтися

У середу, 2 березня, Кабінет міністрів схвалив підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення, затвердивши фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця", який був внесений міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварським. Документ передбачає середньорічне підвищення вантажних тарифів на 10%, деталі фінансового плану доручено доопрацювати та узгодити з усіма зацікавленими органами, пише "Новое время".

Спочатку фінансовий план "Укрзалізниці" припускав 15%-е підвищення тарифів на вантажоперевезення, проте після консультацій з бізнесом цей показник зменшили до 10%. За словами Андрія Пивоварського, це необхідний мінімум для того, щоб Укрзалізниця не стала "ультразбитковим" державним підприємством.

Реклама

"Якщо в 2016 році тарифи на вантажні залізничні перевезення не будуть підвищені, за підсумками року "Укрзалізниця" отримає близько 6 млрд грн чистого збитку", – пояснив він.

"Це необхідне підвищення, оскільки воно дозволить "Укрзалізниці" профінансувати основні статті своїх витрат по капітальних інвестиціях, в першу чергу це стосується розвитку інфраструктури, модернізації та ремонту тягового складу", – говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

Втім, з необхідністю підвищувати тарифи категорично не згодні самі перевізники.

Реклама

"Металургійна галузь зараз на межі виживання, тому для нас болісно будь-яке підвищення тарифів", – говорить глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

Директор державного підприємства "Укрпромвнешекпертиза" Володимир Власюк вважає, що підвищення тарифів не має змила.

"Підвищення тарифів було б ефективним, якби "Укрзалізниця" була реструктуризована і прозора. А зараз, коли в компанії процвітає корупція, це не дасть позитивного ефекту", – пояснює він.

Реклама

Власюк вважає, що для компенсації підвищення багатьом компаніям-перевізникам доведеться скорочувати витрати, в тому числі за рахунок зниження заробітних плат.

У той же час у бізнесу немає альтернативи залізничних перевезеннях, оскільки "Укрзалізниця" є монополістом.

Нагадаємо, в лютому 2015 року Укрзалізниця вже збільшила свої вантажні тарифи на 30%.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Фінанс-дайджест
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти