
У Мережі пишуть, що в Україні продають російські товари, які з 2015 року заборонені законом. Подібні заяви з'явилися на тлі скандалу з брендом ТМ Yaro і його засновницею Юлією Приваловою.
Про це написали в Telegram-каналі "Леґітимний".
Там заявили, що в українських інтернет-магазинах Rozetka і Prom.ua продають косметику, зубну пасту, медичні товари, цукерки та інші продукти привезені з Росії. Відзначимо, що подібні продажі заборонені Постановою КМУ від 30 грудня 2015 № 1147 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації".

"Взагалі по кейсу торгівлі з РФ все дуже просто. Купувати у РФ можна ТВЕЛи, газ, мазут, дизель, вугілля, добрива, косметику, електроенергію, а продукти і товари для людей під забороною і санкціями", – написали в Telegram-каналі.
Згадали автори і активіста Сергія Стерненко – після скандалу з Приваловою він першим закликав торгові мережі зняти з продажу товари ТМ Yaro. Скандал спалахнув через невдалий жарт засновниці бренду в одній з соцмереж, під фото з Красної площі в Москві.
Автори задаються питанням, чому активіст не піднімає питання продажу в Україні російських товарів. "Сьогодні" звернулися до пресслужби одного з інтернет-магазинів, щоб дізнатися чи правда, що на торговельних майданчиках продають російські товари.
А про Стерненко написав і український журналіст Максим Назаров, він говорить про подвійні стандарти. За його словами, активіст заявляв, що журналіст зневажливо ставився до військових і звертав увагу, що батьки Назарова живуть в Москві. Але не афішує, за інформацією телеведучого, що його друг працює на Росію, в сфері рекламного бізнесу.
Російські товари в інтернет-магазинах
"Сьогодні" перевірили заяви авторів каналу і дійсно, знайшли на Rozetka, в продажу, деякі товари, які виробляють в Росії.




На Prom.ua ситуація трохи відрізняється. Якщо на Rozetka таких товарів трохи або їх немає в наявності, то тут їх сотні якщо не тисячі. Це пов'язано з тим, що Prom.uа – торговий майданчик, а не інтернет-магазин. А кожен продавець вже сам вирішує, що йому продавати. В основному продають солодощі.


Скандал з ТМ Yaro
Засновниця бренду Юлія Привалова опублікувала на особистій сторінці в Instagram селфі з чоловіком, де вони вдвох стоять на тлі будівлі Кремля в Москві.
Користувачі обурилися такою фотографією і почали залишати коментарі про неприпустимість таких знімків.
Під одним з таких коментарів Привалова залишила відповідь у вигляді глузливого анекдоту про бандерівців, який ще більше розлютив Мережу.
Стерненко відреагував на цю ситуацію і закликав магазини та інші бренди припинити співпрацю з брендом Привалової.
На наступний день активіст виклав ще один пост в Telegram, де повідомив, що Rozetka припинила продавати продукцію Привалової. Слідом за інтернет-магазином від продукції Yaro відмовилися супермаркети "Сільпо" і мережа кав'ярень "Idealist".
Раніше "Сьогодні" писали про важливість соціальних мереж для репутації та розвитку бізнесу і розбиралися в головних інструментах.
А також розповідали про те, що український бізнес знайшов "золоту жилу" в звичайних селах.