Українські підприємства виступили проти підвищення тарифів "Укрзалізниці"

На думку представників багатьох галузей, підвищення цін за перевезення призведе до зростання цін на товари

Зупинити зростання тарифів на перевезення вантажів поїздами вимагають українські підприємства.

Реклама

На нараді в Держрегуляторній службі розглядали ініціативу "Укрзалізниці" щодо впровадження автоматичної індексації тарифів. Учасники зустрічі таку пропозицію розкритикували і відхилили, оскільки це може зруйнувати економіку країни.

До того ж останнє підвищення цих же тарифів було навесні.

Чим більше будуть зростати ціни на промислові товари, тим більше повинні дорожчати і вантажні перевезення. Таку нову схему підвищення тарифів пропонує "Укрзалізниця". Але цю пропозицію не підтримали на нараді в Державній регуляторній службі. Тарифи востаннє піднімали на 14% у квітні. І тоді "Укрзалізниця" обіцяла не переглядати тарифи рік. У той же час зростають інші "цінники", зокрема, плата за користування вагонами.

Реклама

"З 2013 року по сьогодні тарифи зросли втричі. А скажіть, хіба зросли вантажоперевезення? Та ні – вони щорічно падають. Якось покращилася якість надаваних послуг? Та нічого подібного", – говорить президент Союзу хіміків України Олексій Голубов.

Автоматична індексація від "Укрзалізниці" може призвести до падіння економіки країни – кажуть експерти.

"Це зниження виробництва на 0.5 відсотка і скорочення робочих місць на 52 тис. осіб. Скорочення виробництва призведе до зниження податків – ми це оцінюємо в 3,9 млрд. гривень", – говорить заступник директора ДП "Укрпромзовнішекспeртиза" Сергій Поважнюк.

Втім, представники "Укрзалізниці" на нараді від своєї пропозиції не відмовляються: хочуть, щоб підприємство заробляло більше.

"Нам потрібно сідати і розмовляти, в першу чергу – з представниками держави, з приводу того, як бачиться фінансування всіх видів перевезень, яким чином у цьому відношенні буде сформована державна політика", – говорить директор з розвитку бізнесу "Укрзалізниці" Андрій Рязанцев.

З огляду на критику учасників зустрічі, Держрегуляторна служба не дає зелене світло автоматичній індексації, тобто чергового підвищення тарифів на вантажні перевезення. Натомість пропонує створити нову контрольну структуру, яка, зокрема, буде відстежувати і тарифні питання.

Реклама

"Ми вважаємо, що це має бути створення незалежного регулятора, про який ми вже десять років говоримо. І якщо в інших сферах вони були створені, то з регулювання на транспорті, особливо на залізничному, такий регулятор десять років не створюється, і це – проблема", – заявляє голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.

Цю та інші пропозиції учасники робочої групи за місяць повинні узагальнити в зверненні до нового парламенту і майбутнього уряду.

Якщо "Укрзалізниця" зможе добитися автоматичної індексації, то підвищення тарифів вона буде проводити без погоджень з бізнесом і чиновниками. За це зростання зрештою заплатить кожен українець. Тому що залізниця перевозить майже всі товари, які українські громадяни потім бачать на полицях магазинів.

Крім того, з 8 липня УЗ відкриває продаж квитків на ряд популярних потягів внутрішнього і міжнародного сполучення, а також безпересадочні вагони за 60 днів до дати їх відправлення.

Також наші журналісти дізналися, як повернути гроші, якщо у вагоні поїзда не працює кондиціонер:

Також стало відомо, скільки пасажирів перевозить "Укрзалізниця" за день.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти