Сто тисяч гривень за хвилину Україна втрачає через ДТП

При цьому мільйони щороку йдуть на ремонти доріг і дорожню розмітку

Сто тисяч гривень за хвилину. Саме стільки Україна втрачає через ДТП. Йдеться насамперед про аварії, в яких калічаться і гинуть люди. На заході такий прагматичний науковий підхід до оцінки аварій давно не новина. Коли людина постраждала, вона не працює, її потрібно лікувати, а це гроші.

Реклама

В Україні такі втрати перевалили за мільярди гривень. При цьому мільйони щороку йдуть на ремонти доріг і дорожню розмітку. А пішохідних переходів з настанням темряви чомусь не видно.

Тим часом, Володимир Омелян – міністр інфраструктури, нещодавно заявив, що в Україні буде працювати Гіперлуп.

Треба зазначити, що всі ці слова вимовляються в рамках проекту "Хайп.ю.ей". Хайп – це сучасна форма реклами, мета якої – привернути увагу. В такому випадку, розмови про Гіперлуп – це, можливо, спосіб привернути увагу до проблеми транспорту і транспортуванні в Україні. Так. Така проблема існує.

Реклама

Андрій Ісаєв, експерт центру транспортних стратегій, каже, що більш як 90 відсотків доріг в Україні не відповідають міжнародним стандартам безпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Це не відкриття. Асфальтно-бетонний Армагеддон давно накрив країну і курочить транспорт, витягаючи з автолюбителів останні гроші. Але донедавна українці не звертали уваги на дорожню розмітку. Яка вже тут розмітка, якщо немає доріг. Але гроші на фарбу, виявляється, виділяються справно.

Реклама

Поки Генеральна прокуратура розслідує, куди поділося одинадцять мільйонів гривень, виділених на фарбу Київавтодору, і поки автодорівці стверджують, що ніхто нічого не брав, журналісти вирішили подивитися, що взагалі з розміткою в столиці.

Проїхати з ними містом погодився фахівець в сфері облаштування дорожньої інфраструктури Олександр Кучко.

Безперечно, на відреставрованих ділянках розмітка в прекрасному стані. На всіх інших – в кращому випадку силуети білих ліній. В середньому в українському агресивному кліматі, розмітка повинна триматися від трьох до п'яти місяців. Це за ГОСТом.

За словами експерта, якщо добре, згідно з технологією, нанести фарбу, вона триматиметься півроку.

Робочі крадуть. Так бачить середній інженер-підрядник проблему стирання фарби в Києві. Може бути, робітники і крадуть, але справу завели на керівників Київавтодору.

Менше маневрів для крадіжки залишає відносно нова технологія нанесення розмітки – дорожній пластик. Але тут є нюанси – по-перше, найчастіше цей пластик служить довше, ніж саме покриття.

А тим часом відсутність розмітки приводить до плачевних результатів. Уздовж всіх доріг України стоять, лежать і висять траурні вінки.

Дітей збивають, дорослих калічать. Це дуже сумно. Розмітку оскаржують. Люди оскаржують з поліцією. Ну і якщо чесно сказати, була така ситуація, що осьову порушили і довели поліції, що це не подвійна осьова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Дійсно. Збитки української економіки, за оцінками Світового банку, становлять близько 4,5 мільярдів доларів на рік. У тому числі і від судових рішень щодо ДТП.

До того ж, останнім часом розмітка наноситься взагалі поза правилами.

Але розмітка – лише частина великої проблеми українських шляхів. Мовчимо про ями. Дорожні огородження не обладнані світловідбивачами або відбивачі запилені до чорноти. Освітлені ділянки трас змінюються неосвітленими, на яких знаходяться в повній темряві пішохідні переходи. Знаки не відповідають розмітці, а розмітка – правилам.

"У ДТП в Україні гине 4-5 тисяч осіб щорічно. Це дуже висока цифра. Ця смертність вища, ніж в інших країнах Європи", – говорить Андрій Ісаєв, експерт центру транспортних стратегій.

Фактор того, що до України складно заїхати, Україною складно проїхати, з неї складно виїхати, не втративши диски або гуму, найімовірніше, теж впливає на привабливість України в Європі. Але повноцінний ремонт доріг – це велика проблема.

Як заявили нещодавно в Міністерстві інфраструктури, у березні Україна прийме рішення про стандарти будівництва бетонних доріг. Розглядаються два варіанти – європейський і американський.

З урахуванням зносостійкості, довговічності і стійкості до високих температур, бетонні дороги треба будувати на найзавантаженіших напрямках, на півдні України, на під'їздах до портів. Відомий проект дороги між Одесою і Гданськом Go Highway може отримати бетонні ділянки в південній частині.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Головне про гроші
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

67689.97

Dogecoin (DOGE)

0.13

Ethereum (ETH)

3246.5

Litecoin (LTC)

71.2

Ripple (XRP)

0.6

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти