Сто тисяч гривень за хвилину Україна втрачає через ДТП

При цьому мільйони щороку йдуть на ремонти доріг і дорожню розмітку

Сто тисяч гривень за хвилину. Саме стільки Україна втрачає через ДТП. Йдеться насамперед про аварії, в яких калічаться і гинуть люди. На заході такий прагматичний науковий підхід до оцінки аварій давно не новина. Коли людина постраждала, вона не працює, її потрібно лікувати, а це гроші.

Реклама

В Україні такі втрати перевалили за мільярди гривень. При цьому мільйони щороку йдуть на ремонти доріг і дорожню розмітку. А пішохідних переходів з настанням темряви чомусь не видно.

Тим часом, Володимир Омелян – міністр інфраструктури, нещодавно заявив, що в Україні буде працювати Гіперлуп.

Треба зазначити, що всі ці слова вимовляються в рамках проекту "Хайп.ю.ей". Хайп – це сучасна форма реклами, мета якої – привернути увагу. В такому випадку, розмови про Гіперлуп – це, можливо, спосіб привернути увагу до проблеми транспорту і транспортуванні в Україні. Так. Така проблема існує.

Реклама

Андрій Ісаєв, експерт центру транспортних стратегій, каже, що більш як 90 відсотків доріг в Україні не відповідають міжнародним стандартам безпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Це не відкриття. Асфальтно-бетонний Армагеддон давно накрив країну і курочить транспорт, витягаючи з автолюбителів останні гроші. Але донедавна українці не звертали уваги на дорожню розмітку. Яка вже тут розмітка, якщо немає доріг. Але гроші на фарбу, виявляється, виділяються справно.

Реклама

Поки Генеральна прокуратура розслідує, куди поділося одинадцять мільйонів гривень, виділених на фарбу Київавтодору, і поки автодорівці стверджують, що ніхто нічого не брав, журналісти вирішили подивитися, що взагалі з розміткою в столиці.

Проїхати з ними містом погодився фахівець в сфері облаштування дорожньої інфраструктури Олександр Кучко.

Безперечно, на відреставрованих ділянках розмітка в прекрасному стані. На всіх інших – в кращому випадку силуети білих ліній. В середньому в українському агресивному кліматі, розмітка повинна триматися від трьох до п'яти місяців. Це за ГОСТом.

За словами експерта, якщо добре, згідно з технологією, нанести фарбу, вона триматиметься півроку.

Робочі крадуть. Так бачить середній інженер-підрядник проблему стирання фарби в Києві. Може бути, робітники і крадуть, але справу завели на керівників Київавтодору.

Менше маневрів для крадіжки залишає відносно нова технологія нанесення розмітки – дорожній пластик. Але тут є нюанси – по-перше, найчастіше цей пластик служить довше, ніж саме покриття.

А тим часом відсутність розмітки приводить до плачевних результатів. Уздовж всіх доріг України стоять, лежать і висять траурні вінки.

Дітей збивають, дорослих калічать. Це дуже сумно. Розмітку оскаржують. Люди оскаржують з поліцією. Ну і якщо чесно сказати, була така ситуація, що осьову порушили і довели поліції, що це не подвійна осьова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Дійсно. Збитки української економіки, за оцінками Світового банку, становлять близько 4,5 мільярдів доларів на рік. У тому числі і від судових рішень щодо ДТП.

До того ж, останнім часом розмітка наноситься взагалі поза правилами.

Але розмітка – лише частина великої проблеми українських шляхів. Мовчимо про ями. Дорожні огородження не обладнані світловідбивачами або відбивачі запилені до чорноти. Освітлені ділянки трас змінюються неосвітленими, на яких знаходяться в повній темряві пішохідні переходи. Знаки не відповідають розмітці, а розмітка – правилам.

"У ДТП в Україні гине 4-5 тисяч осіб щорічно. Це дуже висока цифра. Ця смертність вища, ніж в інших країнах Європи", – говорить Андрій Ісаєв, експерт центру транспортних стратегій.

Фактор того, що до України складно заїхати, Україною складно проїхати, з неї складно виїхати, не втративши диски або гуму, найімовірніше, теж впливає на привабливість України в Європі. Але повноцінний ремонт доріг – це велика проблема.

Як заявили нещодавно в Міністерстві інфраструктури, у березні Україна прийме рішення про стандарти будівництва бетонних доріг. Розглядаються два варіанти – європейський і американський.

З урахуванням зносостійкості, довговічності і стійкості до високих температур, бетонні дороги треба будувати на найзавантаженіших напрямках, на півдні України, на під'їздах до портів. Відомий проект дороги між Одесою і Гданськом Go Highway може отримати бетонні ділянки в південній частині.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
49,50
49,00
53,00
27,67
49,50
49,00
53,00
28,48
50,00
48,90
53,20
27,42
51,99
-
53,34
27,87
51,99
-
57,24
28,11
51,99
50,79
55,49
28,12
52,00
-
55,45
27,63
52,00
50,77
55,59
27,48
52,00
51,00
56,00
28,47
52,00
51,00
56,00
28,48
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

23431.84

Dogecoin (DOGE)

0.07

Ethereum (ETH)

1722.9

Litecoin (LTC)

61.63

Ripple (XRP)

0.38

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти