
Війна змінила роботу всього бізнеса в Україні, зокрема і логістичних компаній, які дозволяють громадянам отримуватии важливі речі у цей складний період.
"Сьогодні" розповідають, як змінилась робота "Нової пошти" під час воєнного стану і з якими проблемами зіштовхнулись клієнти.
Робота відділень і поштоматів
Звісно, у тих регіонах, де ведуться активні бойові дії і небезпечно працювати відділення "Нової пошти", поштомати та кур’єрська доставка не працює.

Однак список відкритих точок постійно поповнюється і вже 15 квітня запрацювали деякі відділення у Сумській, Миколаївській, Харківській, Херсонській та Чернігівській областях.
Наразі в Україні працює:
- 4225 відділень;
- 7595 поштоматів;
- у 6210 населених є кур’єрська доставка.
Для того, щоб не помилитися із відділенням і вчасно відправити посилку можна подивитись актуальну ситуацію у чат-боті (також там можна дізнатись графік роботи) або на спеціальній мапі.
Кур’єрська доставка працює у різному графіку, в залежності від населеного пункту, але завжди на годину меньше за відділення.
Під час повітряної тривоги кур’єри мусять зупинятись і йти в укриття, а працівники закривають відділення і просять усіх пройти у безпечне місце.
Натомість алгоритм видачі посилок залишився без змін, розповіли нам у "Новій пошті".
Тарифи
З початком війни тарифи суттєво не змінились, запровадили лише невеличкий ряд послаблень:
- до 31 травня можна відправляти особисті речі по Україні вагою до 30 кг за фіксованим тарифом 120 грн;
- зі знижкою у 40% можна відправити чи отримати автомобільні шини і диски.
Кур’єрська доставка працює за довоєнним тарифом – +30 грн до вартості відправлення.
Проблеми клієнтів
Раніше ми вже розповідали, що головною проблемою українців стали терміни доставки посилок.
У "Новій пошті" визнали, що на жаль, термінів як раніше дотримуватися вони не можуть.
Відправлення в межах міста в середньому доставляється за 2 дні, а в села – до 5 днів, і це все залежить від багатьох факторів.
Також люди скаржаться на те, що посилки дуже часто губляться через військові дії. У такому випадку ми радимо звертатися до компанії за компенсацією.
"Сьогодні" також писали, як отримувати посилку швидше за інших і розповідали, у якій області компанія закриває всі відділення.