Українці захопилися промо-акціями в магазинах

26 липня 2016, 12:16

Найчастіше зі знижкою купують пиво і шоколад

У I кварталі 2016 року частка продажів (в штуках) продуктових категорій через промо акції в роздрібних мережах України досягла майже третини, а саме 27%, що на 10 п. п. більше, ніж у І кварталі 2015 року. Такі дані аналітичного звіту Nielsen Promo Pressure, пише "Дело".

Реклама

Найбільше серед товарів продовольчих категорій через промо-акції в Україні продається пиво, рослинне масло, дитяче харчування і шоколад.

Серед товарів непродовольчих категорій – зубна паста, засоби по догляду за обличчям, дитячі підгузники і шампуні для волосся.

При аналізі загального продажу в роздрібних мережах України відсоток продажів, які проходять через промо акції в Україні для непродовольчих товарів досяг 38%, що на 6 п. П більше, ніж в І кварталі 2015 року.

В тренді
Кредит під 7% дадуть не на будь-яку квартиру: список обмежень

8 з 10 промо-акцій, які проходять в українських роздрібних мережах, це знижки. Для продуктових категорій середня знижка зросла з 16% в 2015 року до 20% в 2016 року; в непродовольчих категоріях середня знижка залишається на рівні 23% останні 3 роки.

Реклама

Навіть з огляду на зростаючий показник продажів через промо, Україна ще не досягла рівня з насичення промо-акціями, який спостерігається в країнах Східної Європи, де через промо-акції проходить від 50 до 60% продажів категорій, а глибина знижки становить 30%.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти