Правила успіху від відомих людей: Карл Сьюелл

21 жовтня 2019, 04:30

Христина Коновалова

Власник однієї з кращих автодилерських компаній США вважає, що клієнт повинен легко скаржитися

Зробіть так, щоб клієнту було легко поскаржитися. Це неприємно, але у вас, принаймні, буде шанс виправити стан речей.

Реклама

Клієнти – хороші. Якщо клієнт говорить, що у нього є проблема, 99 відсотків з 100, що це дійсно так. Не дозволяйте 1%, що залишився, змінити ваше ставлення до 99%.

Якщо клієнт запитує, чи можете ви зробити щось для нього, відповідь завжди "так" – за умови, що запит хоч якось стосується вашого бізнесу.

Не платіть людям двічі за одну й ту ж роботу. Ніхто з вас – ні компанія, ні працівник – не повинен отримати грошей за роботу, яку доводиться переробляти. Чудове обслуговування і гарантії якості будуються на партнерстві.

Люб'язне поводження з людьми – це тільки 20% хорошого обслуговування. Найважливіша частина – це розробка технологій і систем, які дозволяють зробити роботу добре з першого разу. Ніякі посмішки не допоможуть вам, якщо ваш продукт або послуга не влаштовують вашого клієнта.

В тренді
Долар між довгими вихідними застряг на мінімумі з березня: офіційний курс
Реклама

Життя – дивна штука: якщо ви погоджуєтеся тільки на найкраще, ви частенько отримуєте це.

Найгірше місце знаходиться в середині. Якщо ваші ціни "середні", знайдеться хтось, хто запропонує ціни нижчі. Якщо ваші товари непогані, знайдеться хтось, хто запропонує чудову якість. Тих, хто тримався середини, витіснили з ринку.

Наші співробітники настільки ж важливі, як і наші клієнти. І до них треба ставитися так само добре. Як можна очікувати від наших людей, що вони будуть добре ставитися до клієнтів, якщо ми самі ставимося до наших людей погано?

Якщо ви зробили все правильно відразу, вам просто не буде за що вибачатися.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти