Заборона тимчасового ввезення вагонів призведе до штучного дефіциту парку та втрати бюджетом мільйонів гривень, – Міжнародна торгова палата

lCC Ukraine не підтримує проєкт постанови Кабміну в поточній редакції

Заборона на експлуатацію вагонів у режимі тимчасового ввезення матиме негативні наслідки для ринку вантажних залізничних перевезень: вона призведе до зростання ціни на парк вагонів і до зриву відвантаження сировини. Про це йдеться у відкритому зверненні Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (lCC Ukraine) до прем'єр-міністра Дениса Шмигаля, повідомляє "Politeka".

Як сказано у листі, проєкт постанови Кабміну "Про затвердження переліку товарів, які не можуть буди поміщені у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами" серед інших товарів забороняє також ввезення вагонів більшості видів.

Реклама

"Детально проаналізувавши вищезазначений перелік товарів, ми зауважуємо, що не підтримуємо Постанову у поточній редакції, адже її прийняття матиме негативні наслідки для ринку вантажних залізничних перевезень та українських вантажовласників. Серед таких негативних наслідків – зростання ціни на парк вагонів та перекладання тарифного навантаження на українських виробників, з подальшим зниженням їx конкурентоспроможності на світових ринках", – підкреслюється у листі.

В lCC Ukraine вказують: протягом останніх років кількість рухомого складу, яка перебувала в режимі тимчасового ввезення, складала близько 2 тис., одиниць, з них половина – напіввагони. Така кількість вагонів не несе критичних ризиків для операторів вагонів та вагонобудівних підприємств, а виконує важливу функцію – недопущення виникнення дефіциту рухомого складу під час пікових періодів, які виникають через сезонне зростання перевезень.

"Вагонобудівні підприємства не в змозі оперативно наростити виробництво, щоб закрити тимчасову потребу в вагонах. Тому заборона вагонів в режимі тимчасового ввезення призведе до штучного дефіциту рухомого складу та зриву планів відвантаження сировини та готової продукції цілої низки галузей економіки України, що, в свою чергу, зменшить обсяг надходжень до державного бюджету України", - наголошується у листі.

Реклама

В lCC Ukraine підкреслюють: дуже важливо прийняти збалансоване та виважене рішення щодо вагонів у режимі тимчасового ввезення, та не допустити зриву експортної програми України, адже тільки платежі від вагонів у режимі тимчасового ввезення становлять близько 55 млн грн щорічно.

"Тому ми просимо не забороняти експлуатацію вагонів в режимі тимчасового ввезення, а сформувати компромісну позицію, запровадивши певні умови такого ввезення. Наприклад, дозволити тимчасове ввезення вагонів на строк до одного року, але заборонити вагони з перевищеним нормативним терміном служби. А також – виключити вагони в митному режимі тимчасового ввезення з Постанови вiд 3О.12.2015 "Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з РФ", - резюмується у листі.

Нагадаємо, раніше Міністерство економрозвитку виступало з ініціативою заборонити використання вагонів за віком експлуатації, навіть якщо вони пройшли всі необхідні капітальні ремонти. Тоді це рішення було заблоковане Державною регуляторною службою (ДРС). Натомість Мінекономрозвитку вирішило заборонити експлуатацiю вагонiв в режимi тимчасового ввезення.

Реклама

У свою чергу, промисловці звернулися до Мінекономіки з листом і закликали відмовитися від ідеї списувати вагони за віком та забороняти експлуатацiю вагонiв в режимi тимчасового ввезення, адже це спричинить на ринку дефіцит рухомого складу, а також призведе до зривів поставок продукції і її подорожчання.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Час заробляти
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

68441.36

Dogecoin (DOGE)

0.14

Ethereum (ETH)

3289.49

Litecoin (LTC)

71.42

Ripple (XRP)

0.6

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти