Росіяни відмовляються виконувати вимоги з обслуговування літаків "Руслан"

Велика частина побудованих "Русланів" працює на російський бізнес і оборонку

Скандал назріває між конструкторським бюро "Антонов" і російською вантажною авіакомпанією "Волга-Дніпро". Мовляв, росіяни відмовилися виконувати вимоги з обслуговування літаків АН-124 Руслан на базі КБ "Антонов". А це – порушення всіх домовленостей і великі репутаційні ризики українських розробників. Оскільки Руслани піднімаються в небо без належної перевірки на безпеку. Хто і чим ризикує?

Реклама

Десятки світових рекордів і гармонія, створена точними розрахунками.

Київське конструкторське бюро "Антонов" – автор найбільшого в світі серійного транспортного літака. "Руслан" – не тільки машина, яка працює, здавалося б, на межі законів фізики, а й ідеальний бізнес-інструмент. Всього створено п'ятдесят п'ять таких апаратів. Вони, сходяться на думці експерти, будуть затребувані ще кілька десятиліть.

Велика частина побудованих "Русланів" працює на російський бізнес і оборонку. Зокрема, близько десятка машин належить компанії "Волга-Дніпро".

Реклама

Але там, – всупереч укладеним договором – почали піднімати в небо машини без технічного обслуговування КБ "Антонов". Домовилися обслуговувати "Руслани" в своїй же дочірній компанії, зареєстрованій у Німеччині. Але в конструкторському бюро кажуть – без їхнього дозволу ніхто не має права використовувати літаки "Антонова".

За словами адвоката Романа Марченка, там може бути підроблена угода між "Антоновим" і цією німецькою компанією. Саме тому, підозрюючи підробку документів, будучи впевненим у перевищенні службових повноважень співробітниками Росавіації, держпідприємство Антонов звернулося до національної поліцію України з відповідною заявою.

Авіакатастрофи з численними жертвами – ось що обіцяє така самодіяльність, – вважає голова організації розробників підприємства "Антонов" Олександр Лось.

Реклама

А ще – загроза репутації "Антонова" і втрата прибутку власником бренду.

Покарати чиновників Росавіації Україні навряд чи вдасться, вважає російський авіексперт Вадим Лукашевич. Він вважає, що Руслани в Росії зможуть обслужити належним чином, але відсутність сертифіката від КБ Антонов може призвести до негативних наслідків для компанії Волга-Дніпро.

Але навіть якщо не заборонять, удар по російській "Волга-Дніпро" вже завдано. Страхові компанії зможуть відмовитися страхувати вантажі, які планують перевозити на несертифікованих виробником літаках. Або ж підвищать ставки так, що клієнти самі підуть до інших перевізників.

Раніше знаменита американська корпорація Boeing підписала угоду з українським авіаконструкторським бюро "Антонов", відповідно до якої українцям будуть поставляти деталі для зборки восьми літаків на рік.

Як розповідав у листопаді нинішнього року генеральний директор ДП "сетах" Віктор Вишнів, один з найбільших літаків "Руслан" збираються продати.

Також повідомлялося, "Антонов" планує випустити 70 літаків за п'ять років. Українське підприємство планує повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Комуналка
Більше новин
Головне про гроші
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,49
54,99
52,69
27,24
58,22
56,42
52,83
27,57
59,00
57,00
51,90
27,93
59,29
58,09
55,09
29,38
61,99
59,99
55,99
29,97
61,99
59,99
55,99
29,98
62,49
59,34
55,41
28,88
62,99
60,99
56,99
29,48
-
56,07
50,88
28,94
-
53,69
49,79
27,19
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти