Росіяни відмовляються виконувати вимоги з обслуговування літаків "Руслан"

29 липня 2018, 22:23

Велика частина побудованих "Русланів" працює на російський бізнес і оборонку

Скандал назріває між конструкторським бюро "Антонов" і російською вантажною авіакомпанією "Волга-Дніпро". Мовляв, росіяни відмовилися виконувати вимоги з обслуговування літаків АН-124 Руслан на базі КБ "Антонов". А це – порушення всіх домовленостей і великі репутаційні ризики українських розробників. Оскільки Руслани піднімаються в небо без належної перевірки на безпеку. Хто і чим ризикує?

Реклама

Десятки світових рекордів і гармонія, створена точними розрахунками.

Київське конструкторське бюро "Антонов" – автор найбільшого в світі серійного транспортного літака. "Руслан" – не тільки машина, яка працює, здавалося б, на межі законів фізики, а й ідеальний бізнес-інструмент. Всього створено п'ятдесят п'ять таких апаратів. Вони, сходяться на думці експерти, будуть затребувані ще кілька десятиліть.

Велика частина побудованих "Русланів" працює на російський бізнес і оборонку. Зокрема, близько десятка машин належить компанії "Волга-Дніпро".

Але там, – всупереч укладеним договором – почали піднімати в небо машини без технічного обслуговування КБ "Антонов". Домовилися обслуговувати "Руслани" в своїй же дочірній компанії, зареєстрованій у Німеччині. Але в конструкторському бюро кажуть – без їхнього дозволу ніхто не має права використовувати літаки "Антонова".

Реклама

За словами адвоката Романа Марченка, там може бути підроблена угода між "Антоновим" і цією німецькою компанією. Саме тому, підозрюючи підробку документів, будучи впевненим у перевищенні службових повноважень співробітниками Росавіації, держпідприємство Антонов звернулося до національної поліцію України з відповідною заявою.

Авіакатастрофи з численними жертвами – ось що обіцяє така самодіяльність, – вважає голова організації розробників підприємства "Антонов" Олександр Лось.

В тренді
Долар і євро просіли в ціні: офіційний курс

А ще – загроза репутації "Антонова" і втрата прибутку власником бренду.

Покарати чиновників Росавіації Україні навряд чи вдасться, вважає російський авіексперт Вадим Лукашевич. Він вважає, що Руслани в Росії зможуть обслужити належним чином, але відсутність сертифіката від КБ Антонов може призвести до негативних наслідків для компанії Волга-Дніпро.

Але навіть якщо не заборонять, удар по російській "Волга-Дніпро" вже завдано. Страхові компанії зможуть відмовитися страхувати вантажі, які планують перевозити на несертифікованих виробником літаках. Або ж підвищать ставки так, що клієнти самі підуть до інших перевізників.

Реклама

Раніше знаменита американська корпорація Boeing підписала угоду з українським авіаконструкторським бюро "Антонов", відповідно до якої українцям будуть поставляти деталі для зборки восьми літаків на рік.

Як розповідав у листопаді нинішнього року генеральний директор ДП "сетах" Віктор Вишнів, один з найбільших літаків "Руслан" збираються продати.

Також повідомлялося, "Антонов" планує випустити 70 літаків за п'ять років. Українське підприємство планує повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти