У профільному комітеті Верховної Ради бачать неефективність в управлінні "Укрзалізниці" (УЗ) в частині підходу до забезпечення навантажень піввагонами. Про це заявив народний депутат, голова комітету ВР з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк.
"Ми отримали відповідне звернення галузевих асоціацій. Проблема дійсно існує. Не може бути так, що всі платять тарифи, але хтось отримує 90% власного попиту за рахунок державних вагонів, а хтось – тільки 10%. Ми бачимо неефективність в управлінні "Укрзалізниці", – зазначив Галасюк в ефірі телеканалу "Україна".
За його словами, це питання буде розглядатися не тільки на засіданні комітету промполітики і підприємництва. "Якщо потрібно, будемо звертатися в Національне антикорупційне бюро, щоб розібратися, чому відбувається такий непрозорий і неефективний підхід до розподілу рухомого складу", – сказав депутат.
Нагадаємо, останнім часом гірничорудні підприємства Кривого Рогу заявляють про зрив виробничих і експортних програм через дискримінаційний підхід "Укрзалізниці" до забезпечення їх навантаження піввагонами УЗ (в середньому по Україні 35-40%, а навантаження рудних підприємств – близько 20%, при цьому ціла низка рудних підприємств забезпечені вагонами УЗ менш ніж на 10%). Серед основних причин називають непрозорість, зловживання і корупцію. Таким чином, непрозорість в УЗ призводить до реальних втрат в промисловому виробництві.
Читайте також:
- Як життя українців зміниться у вересні: освіта по-новому, абонплата на газ і новий курс долара
- Після приватизації тарифи підвищуватися не будуть – нардеп
- "Укрзалізниця" може говорити про підвищення тарифів тільки після того, як поборе корупцію – депутат
- Гройсман пояснив, що буде з ціною на газ в Україні
- Сервіс в "Укрзалізниці": які права є у пасажира потяга і як їх захистити
- В "Укрзалізниці" діє корупційна система розподілу вагонів – Гройсман