Без Apple, Lego і Nokia: Українська митниця перестала пропускати посилки більш ніж тисячі торгових марок

30 травня 2017, 18:34

Обмеження введені на підставі переліку об'єктів інтелектуального права, включеного до митного реєстру

Українська митниця перестала пропускати посилки з товарами, купленими в зарубіжних інтернет-магазинах. Про це повідомляє OpenDataBot.

Реклама

Згідно з повідомленням, обмеження введені на підставі переліку об'єктів інтелектуального права, включеного до митного реєстру.

"Якщо нічого не зміниться, в українських магазинах піднімуться ціни, а покупки за кордоном стануть ризикованими. Бізнесу доведеться або йти "в підпілля", або скорочувати асортимент і зазнавати збитків. Буде рости чорний ринок, і, відповідно, корупція", – відзначає ресурс.

У список торгових марок, які перестане пропускати митниця, увійшли марки одягу, сигарет, авто, побутової техніки, електроніки, алкоголь, парфумерія і т.д., в тому числі: Adidas, Amway, Apple, Canon, Chanel, Chesterfield, Chevrolet, Chivas, Christian Dior, Coca-Cola, Contex, Dormeo, Electrolux, Lego, Levi's, LG, Lipton, Honda, HP, Meizu, Mercedes Benz, New Balance, Nivea, Nokia, Opel, PlayStation, Redmond, Samsung, Sandora, Shell , Subaru, Xerox, Xiaomi і ін.

У список заборонених також увійшли дочірні підприємства Roshen. Повний список товарів, через які посилку можуть не пропустити на митниці, можна переглянути за посиланням.

Реклама

Раніше повідомлялося, що митниця не пускає в Україну посилки з Meizu. При цьому є інформація, що посилки з Xiaomi вже пропускають в Україну.

В тренді
Українців попередили про нову аферу в Мережі: шахраї крадуть з картки всі гроші

За неофіційними даними, саме в зв'язку з перевірками посилок минулого тижня "Нова пошта" скаржилася на масові огляди міжнародних відправлень.


Виробник товару під власною торговою маркою втрачає право на його комерційну експлуатацію після першого продажу. Це означає, в тому числі, що новий власник може рекламувати цей товар. У цьому сенсі, права власника на торговельну марку вичерпуються.

Але при міжнародній торгівлі різночитання з'являються. Деякі країни вважають, що імпортер (покупець) товару повинен при ввезенні в свою країну підтвердити у виробника право на його продаж. Це називається національний принцип вичерпання прав. Якщо цього робити не потрібно – це міжнародний підхід. На сьогоднішній день, в нашому законодавстві принцип вичерпання прав чітко не встановлено.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...
Хочеш бути в курсі останніх подій?
Підпишись на повідомлення. Показуємо тільки термінові і важливі новини.
Хочу бути в курсі
Я ще подумаю
Будь ласка, зніміть блокування повідомлень в браузері!

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти