Бізнес не бачить сенсу підписувати меморандум з "Укрзалізницею"

30 листопада 2016, 17:52

Залізничники хочуть підвищити тарифи на перевезення вантажів на 25% і обіцяють направити на оновлення рухомого складу

Підписання меморандуму між "Укрзалізницею" і найбільшими вантажоперевізниками не гарантує ефективного використання 10,5 млрд грн, які залізниця може отримати в разі чергового підвищення тарифів на вантажоперевезення на 25%.
 
Таку думку висловив глава Федерації металургів України Сергій Біленький, коментуючи відповідну ініціативу гендиректора "Укрзалізниці" Войцеха Бальчуна.
 
Він нагадав, що після вступу на посаду Бальчун обіцяв протягом року побудувати 1400 нових вантажних вагонів. "В даний час побудовано тільки 20. Це ті самі вагони, які сьогодні Бальчун презентував на Дарницькому вагоноремонтному заводі. Тобто вже зараз ми можемо сказати, що він не виконав свою обіцянку. Підписувати меморандум з людиною, яка не виконує свої обіцянки, не має сенсу" – підкреслив Біленький.
 
У свою чергу президент ОП "Металургпром" Олександр Каленков зазначив, що підписувати меморандум, який мало що стоїть і витратити при цьому додатково сотні мільйонів гривень для вантажовідправників недоцільно. "Підписувати меморандум з Бальчуном, не знаю чи буде він через 3-6 місяців? Цього явно недостатньо", – сказав Каленков.
 
Виконавчий директор асоціації "Скло України" Володимир Квітів зазначив, що вантажовідправники пропонували Кабінету міністрів створити спеціальний недержавний фонд який буде акумулювати додаткові кошти отримані УЗ від підвищення вантажних тарифів – з тим щоб використовувати їх цільовим чином на оновлення рухомого складу. "Ми звернулися з такою пропозицією – нехай буде наглядовий орган, але у відповідь тиша. Не хочуть", – сказав він.
 
У той же час глава Української зернової асоціації Володимир Клименко зазначив що підвищення тарифів на вантажоперевезення в такій ситуації не має сенсу. "Що значить зараз підвищити тарифи – це в черговий раз обчистити виробників", – підкреслив він.
 
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на перевезення вантажів на 25%. Отримані від цього кошти залізничники обіцяють спрямувати на оновлення рухомого складу. У свою чергу представники найбільших вантажовідправників раніше висловили впевненість, що підвищення тарифів неприпустимо до створення незалежного регулятора – Нацкомісії регулювання транспорту.

В тренді
Озолотилися, але не дуже. Скільки заробили майнери біткоїну за місяць
Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти