Бізнес не бачить сенсу підписувати меморандум з "Укрзалізницею"

Залізничники хочуть підвищити тарифи на перевезення вантажів на 25% і обіцяють направити на оновлення рухомого складу

Підписання меморандуму між "Укрзалізницею" і найбільшими вантажоперевізниками не гарантує ефективного використання 10,5 млрд грн, які залізниця може отримати в разі чергового підвищення тарифів на вантажоперевезення на 25%.
 
Таку думку висловив глава Федерації металургів України Сергій Біленький, коментуючи відповідну ініціативу гендиректора "Укрзалізниці" Войцеха Бальчуна.
 
Він нагадав, що після вступу на посаду Бальчун обіцяв протягом року побудувати 1400 нових вантажних вагонів. "В даний час побудовано тільки 20. Це ті самі вагони, які сьогодні Бальчун презентував на Дарницькому вагоноремонтному заводі. Тобто вже зараз ми можемо сказати, що він не виконав свою обіцянку. Підписувати меморандум з людиною, яка не виконує свої обіцянки, не має сенсу" – підкреслив Біленький.
 
У свою чергу президент ОП "Металургпром" Олександр Каленков зазначив, що підписувати меморандум, який мало що стоїть і витратити при цьому додатково сотні мільйонів гривень для вантажовідправників недоцільно. "Підписувати меморандум з Бальчуном, не знаю чи буде він через 3-6 місяців? Цього явно недостатньо", – сказав Каленков.
 
Виконавчий директор асоціації "Скло України" Володимир Квітів зазначив, що вантажовідправники пропонували Кабінету міністрів створити спеціальний недержавний фонд який буде акумулювати додаткові кошти отримані УЗ від підвищення вантажних тарифів – з тим щоб використовувати їх цільовим чином на оновлення рухомого складу. "Ми звернулися з такою пропозицією – нехай буде наглядовий орган, але у відповідь тиша. Не хочуть", – сказав він.
 
У той же час глава Української зернової асоціації Володимир Клименко зазначив що підвищення тарифів на вантажоперевезення в такій ситуації не має сенсу. "Що значить зараз підвищити тарифи – це в черговий раз обчистити виробників", – підкреслив він.
 
Нагадаємо, що "Укрзалізниця" планує підвищити тарифи на перевезення вантажів на 25%. Отримані від цього кошти залізничники обіцяють спрямувати на оновлення рухомого складу. У свою чергу представники найбільших вантажовідправників раніше висловили впевненість, що підвищення тарифів неприпустимо до створення незалежного регулятора – Нацкомісії регулювання транспорту.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Реклама на segodnya.ua Реклама
Квартирне питання
Більше новин
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
57,19
56,30
52,59
27,57
57,49
54,99
52,54
27,11
58,05
57,62
50,77
28,93
59,00
57,00
51,90
27,22
59,29
58,09
55,09
28,48
61,99
59,99
55,99
28,97
61,99
59,99
55,99
28,98
62,49
59,34
55,41
28,48
62,99
60,99
56,99
28,98
-
53,19
49,87
26,71
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти