Tatuus. Успішний виробник шасі для молодших "формул", що продає свої автомобілі з 1980 року до цього дня. На Tatuus виграли в різний час безліч чемпіонатів; в 2010-му модель Tatuus FA010 виступала і в російській "Формулі-3". На знімку – красуня Tatuus USF-17 з двигуном Mazda, розроблена в 2016 році спеціально для Чемпіонату США в класі F2000.
Centenari – гоночна команда і конструктор спортивних шасі, що існував в 1991 – 2006 роках. Серйозних успіхів в гонках команда не домоглася, найбільш відомим пілотом, що сиділи за кермом Centenari, був Артуро Мерцаріо, а виступала вона в основному в національних серіях. Проте, теж шматочок автоспортивної історії країни. На знімку – спортпрототип Centenari Mac3 (1998).
Life. Мабуть, найбільший невдалий італійський конструктор "формульних" машин, команда з Модени. Жалюгідна спроба взяти участь в Чемпіонаті світу 1990 року призвела до того, що в перших 14 з 16 Гран-Прі пілоти команди не пройшли навіть передкваліфікацію, а на останні два взагалі не приїхали. На знімку – єдина модель Life L190.
Picchio. Невелика компанія з міста Анкарано, яка будує кузовні спорткари для різних серій з 1989 року. На знімку – Picchio D2 Daytona Coupe (2003). Існує також її дорожня версія.
Osella. Компанія добре відома своєю тривалою і безуспішною участю в Чемпіонаті світу Формули-1 з 1980 по 1990 рік, до того заснована в 1973 році фірма виставляла свої машини в Формулі-2. Після відходу з "формул" і донині успішно будує спортпрототип (в основному для підйому на пагорб). На знімку – перша модель, Abarth Osella PA 1 (1973).
ATS (Automobili Turismo e Sport) була заснована в 1963 році як компанія з виготовлення спорткарів і тут же представила першу модель ATS 2500 GT. Для піару в тому ж році ATS заявилася і взяла участь в ЧС Формули-1 з болідом ATS 100 (на знімку), причому найняла, не економлячи, екс-чемпіона світу Філа Хілла і молодого талановитого Джанкарло Багетті, відомого тим, що в 1961- м він виграв перший же ДП, в до якому стартував. Кращим місцем на фініші перегонів було 11-е, продажі провалилися, і в 1965-му фірма закрилася.
Wolf. Не плутати з однойменною командою Ф-1 зразка 1970-х! Цей Wolf заснований в 2009 році в Брешіа і будує спортпрототип. На знімку – дуже успішна модель Wolf GB08 (2009) групи CN. На даний момент на цьому шасі виграно 56 гонок і 8 титулів в різних серіях.
Forti. Гоночна команда, яка намагалася виступати в "Формулі-1" в 1995-1996 роках, але не набрала жодного очка. На знімку – якраз болід 1995 року, Forti-Ford FG01. Треба сказати, що ця спроба була помилковою – сама фірма існувала з 1977 році і цілком успішно будувала шасі для молодших формул, а безуспішне підкорення "Королеви автоспорту" її банально розорило.
Benetton – "формульна" команда, яка прославила колись Міхаеля Шумахера. На "Бенеттон" він завоював два перших титулу і виграв 19 Гран-Прі. Команда з'явилася в 1986 році, коли текстильний гігант Benetton Group викупив залишки команди Toleman, і зникла в 2001-му, коли компанія Renault, яка викупила її, вирішила змінити назву. На знімку – Benetton-Renault B201, останній болід команди.
Andrea Moda. У 1992 році італійський взуттєвої дизайнер Андреа Сассетті купив маленьку команду Coloni, перейменував її, найняв пілотів і почав свій шлях в Ф-1. Правда, тут же і закінчив – за весь сезон пілот Роберто Морено лише один раз пройшов кваліфікацію, а й тут зійшов в гонці. На знімку – єдина машина фірми, Andrea Moda S921.