Навесні 2018 року на ринок авіаперевезень вийде новий вітчизняний перевізник – бюджетний SkyUp. Він почне виконувати регулярні міжнародні рейси з Києва до Барселони, Дубаї, Ларнаки, а також чартерні за 16 напрямами – до Анталії, Хургади, Тівата, Тирани, Бургаса, Ріміні та інших відомих зарубіжних курортів.
Заплановано й внутрішні регулярні маршрути – для початку зі столиці, Харкова і Львова до Одеси. Квиток з Києва до Південної Пальміри обіцяють від 499 гривень в одну сторону, щоправда, без багажу і додаткових послуг (вартість формується за так званою лоукост-моделлю). Авіакомпанія збирається використовувати обидва столичні аеропорти – "Бориспіль" і "Київ" (Жуляни).
За словами міністра інфраструктури Володимира Омеляна, йдеться не тільки про розвиток авіаіндустрії, додаткові надходження до бюджету, відродження регіональних аеропортів, а й нові можливості українців відкривати світ.
Авіакомпанія має в своєму розпорядженні 189-місцеві середньомагістральні лайнери "Боїнг-737-800NG" і має намір розширювати свій парк по 2-3 повітряних судна щорічно, довівши загальну кількість машин до 12 до 2020 року. На літаки вітчизняного виробника з маркою "Антонов" SkyUp ставку не робить.
Гендиректор SkyUp Євген Хайнацький визнає, що соціально-економічні проблеми в значній мірі затримали створення авіакомпанії, заявленої як національний перевізник. За словами гендиректора, увага приділятиметься всьому комплексу сервісу під ключ – від пошуку квитка, який скоро можна буде придбати на сайті, до прибуття до кінцевого пункту подорожі.
У SkyUp спокійно ставляться до присутності на ринку повітряних перевезень пасажирів різних бюджетних компаній і бачать в цьому запорука подальшого розширення обсягів і поліпшення якості роботи.
"На ринок заходять нові лоукостери, і ми за здорову, нормальну конкуренцію – нехай пасажир сам вибере, хто йому більше до душі", – сказав нам Євген Хайнацький.
На уточнення, чому обрано саме таку назву, а не українську, гендиректор відповів: "Ми ж за європейську інтеграцію, і всюди в Європі воно буде звучати однаково: в перекладі – "Вгору до неба".
Нагадаємо, півроку тому Володимир Омелян розповів "Сегодня" про плани створення вітчизняного бюджетного перевізника, підкресливши, що до цього проекту будуть залучені приватні інвестиції в співвідношенні 51% (український капітал) і 49% (іноземний). Зараз заявлено, що SkyUp – компанія зі 100-відсотковим українським капіталом.
Читайте також:
- До України почне літати європейський лоукостер
- Україна створює власний лоукост: названі напрямки і ціни
- Україну і Узбекистан знову зв'яжуть прямі авіарейси
- Ryanair вийшов на фінішну пряму переговорів з Україною – Омелян
- Квитки на літаки в Україні подешевшають – міністр
- Wizz Air запускає новий рейс до України
- British Airways почала ділити пасажирів за статусом
- До України зайдуть три лоукостери з ЄС – Омелян
- Лоукостер Ryanair швидко нарощує прибуток