УЗ робить кроки у напрямку реальної реновації залізничних перевезень, – економіст

За словами економіста, саме у вантажних перевезеннях у минулі роки "Укрзалізниця" дійшла "до ручки"

"Укрзалізниця" розпочала шлях до реновації залізничних перевезень і забезпечення зростання доходів компанії. Про це написав економіст Борис Кушнірук на своїй сторінці у Facebook, повідомляє "РБК-Україна".

"Нарешті почалися певні позитивні зрушення в управлінській політиці самої УЗ. Нещодавно Мінінфраструктури та компанія заявили про структурну реформу, у тому числі з розділенням роботи на оператора інфраструктури та перевізника. Зокрема, створені філії "УЗ Інфра" (інфраструктура) та "УЗ Карго" (вантажні перевезення)", – написав Кушнірук.

Реклама

За словами економіста, саме у вантажних перевезеннях у минулі роки компанія дійшла "до ручки" – політика завищених тарифів на вантажні перевезення призводила до втрати залізницею своїх клієнтів, зниження обсягів вантажоперевезень та доходів компанії. І, як наслідок, минулий рік УЗ закінчила зі збитком.

"Компанія першим кроком переглянула свою маркетингову політику у вантажних перевезеннях, щоб і далі не скочуватись у прірву банкрутства. Якщо стисло, то УЗ знизила тарифи на перевезення. Але це не просто механічне зниження ціни. Раніше бізнес нарікав на те, що не розуміє, як формуються тарифи компанії на перевезення. Нова ж команда запропонувала прив’язати господарську діяльність формулою до своїх ринкових позицій у певний період", - зазначив Кушнірук.

Окрім того, економіст звернув увагу, що УЗ почала переговори з великим бізнесом, щоб повернути клієнтів-вантажовідправників. Вона почала укладати як довгострокові контракти з великим бізнесом, так і поточні з дрібним.

Реклама

"За останні два місяці таких торгів ціни на дрібні лоти для дрібних покупців були нижчі, чим на довгострокові трирічні контракти! При цьому порядок ціноутворення передбачає, що тариф не може бути нижче собівартості", - пояснив Кушнірук.

На його думку, такі кроки УЗ є особливо важливими для експортерів та постачальників різного виду палива, металургійної та аграрної продукції, оскільки стимулюватимуть зростання обсягів вантажних перевезень і повернення на залізницю тих вантажів, які пішли в автотранспорт, та дозволять збільшити валютні надходження в країну. Також це підтримає український бізнес, і економіку в цілому, в умовах економічної кризи.

"При такому маркетингу та якщо задекларована боротьба з "внутрішніми драконами" у вигляді корупції в закупівлях, відсутності мотивації виконавчого персоналу та збиткових непрофільних активів буде успішною, то цілком можливо, що почнеться реальна реновація залізничної інфраструктури в Україні", - підсумував Кушнірук.

Реклама

Нагадаємо, раніше глава "Укрзалізниці" Володимир Жмак повідомляв, що у 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію.

Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії й залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.

Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян наголосив, що "Укрзалізниця" також має отримати значну фінансову підтримку від держави, щоб забезпечити оновлення рухомого складу та інфраструктури для підвищення ефективності і сервісу перевезень.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64383.35

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3159.71

Litecoin (LTC)

83.52

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти