Українець "втратив субсидії" через Ощадбанк – що говорять у банку

11 вересня 2021, 08:20
Клієнт фінустанови поскаржився, що у нього утворилася велика заборгованість за житлово-комунальні послуги

На Ощадбанк поскаржився клієнт / Фото: Колаж: Сьогодні

Клієнт Ощадбанку поскаржився, що при оплаті комуналки банк нібито не передавав постачальникам послуг показання квартирних лічильників, які він вказував у квитанціях – саме тому він був позбавлений субсидії.

Про це він написав на сайті "Мінфіну".

Реклама

"Внаслідок величезної заборгованості перед комунальниками, яка штучно утворилася у мене з вини Ощадбанку, я був позбавлений житлової субсидії", – поскаржився клієнт.

Що кажуть в Ощадбанку

За словами представників банку, завдання фінустанови – провести платіж за вказаними реквізитами, який вводить клієнт.

Реклама

"Звичайно, та інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники тощо) передається організації-одержувачу. Водночас це не звільняє від відповідальності за своєчасність і правильність передачі показників користувача комунальних послуг", – відповіли в Ощадбанку.

Також читайте:

Як вже писали "Сьогодні", в Україні почастішали випадки злому фінансового додатку "Приват24" – все більше жертв повідомляють про шахраїв. Серед найпоширеніших варіантів – фішинг і дзвінки.

Реклама

Однак часто відбуваються збої і в самому банку, без "допомоги" шахраїв. Так, ПриватБанк самостійно поміняв код доступу до картки одного з клієнтів банку, коли він був за кордоном.