Обмін валют. ПриватБанк за кілька місяців вимагає від клієнтів повернути гроші

21 вересня 2021, 08:20
Купюра, яку міняли, нібито виявилася зношеною, і не мала бути прийнята

Співробітник служби безпеки банку вимагає повернути гроші або купюру в валюті

Клієнти ПриватБанку поскаржилися на те, що служба безпеки державного банку вимагає від них поїхати до іншого міста й замінити купюру, якою вони скористалися в одному з терміналів під час обміну валют.

Про це клієнт банку написав на сайті Мінфіну.

Реклама

"За 4 місяці почалися дзвінки від СБ банку, мовляв купюра яку ви міняли виявилася зношена, і не мала бути прийнята, приїжджайте до іншого міста. Або поверніть гроші, або привезіть нову купюру", – розповів користувач з ніком An5378.

Після заперечень клієнтів домовилися, що гроші можна передати до іншого відділення банку, у місті клієнтів. Але, вони вирішили проконсультуватися з адвокатом, який пояснив, що клієнти не зобов'язані змінювати купюру.

"Адже немає жодних гарантій, що повернуть саме нашу купюру, і чому її взагалі узяв їхній термінал, візуально купюра нормальна без цвілі і потертостей", – пояснив користувач.

Реклама

На цьому історія не завершилася, співробітник служби безпеки банку приїхав до міста клієнтів. Після почутої відмови замінити купюру чи повернути гроші, за їхніми словами, пішла фраза "пустимо далі в роботу, думаю знаєте що буде тоді".

Читайте також:

ПриватБанк не здає позиції лідера

Як вже писали "Сьогодні", в Україні почастішали випадки злому фінансового застосунку "Приват24" – дедалі більше жертв повідомляють про шахраїв. Серед найпоширеніших варіантів – фішинг та дзвінки.