Співробітник служби безпеки банку вимагає повернути гроші або купюру в валюті
Клієнти ПриватБанку поскаржилися на те, що служба безпеки державного банку вимагає від них поїхати до іншого міста й замінити купюру, якою вони скористалися в одному з терміналів під час обміну валют.
Про це клієнт банку написав на сайті Мінфіну.
"За 4 місяці почалися дзвінки від СБ банку, мовляв купюра яку ви міняли виявилася зношена, і не мала бути прийнята, приїжджайте до іншого міста. Або поверніть гроші, або привезіть нову купюру", – розповів користувач з ніком An5378.
Після заперечень клієнтів домовилися, що гроші можна передати до іншого відділення банку, у місті клієнтів. Але, вони вирішили проконсультуватися з адвокатом, який пояснив, що клієнти не зобов'язані змінювати купюру.
"Адже немає жодних гарантій, що повернуть саме нашу купюру, і чому її взагалі узяв їхній термінал, візуально купюра нормальна без цвілі і потертостей", – пояснив користувач.
На цьому історія не завершилася, співробітник служби безпеки банку приїхав до міста клієнтів. Після почутої відмови замінити купюру чи повернути гроші, за їхніми словами, пішла фраза "пустимо далі в роботу, думаю знаєте що буде тоді".
ПриватБанк не здає позиції лідера
- ПриватБанк очолив рейтинг банків за портфелем гривневих кредитів фізособам за січень – червень 2021 року. Він видав 46,2 млрд гривень.
- За перші п'ять місяців 2021 року державні ПриватБанк та Ощадбанк стали найприбутковішими банківськими фінустановами України. До п'ятірки також увійшли Райффайзен Банк Аваль, ПУМБ та Універсал Банк.
- За підсумками першого півріччя 2021 року члени правління ПриватБанку отримали винагороду на загальну суму 124 млн грн. Це в 3,4 рази більше, ніж за перше півріччя 2020 року, коли було виплачено 37 млн грн.
Як вже писали "Сьогодні", в Україні почастішали випадки злому фінансового застосунку "Приват24" – дедалі більше жертв повідомляють про шахраїв. Серед найпоширеніших варіантів – фішинг та дзвінки.