Великі держзамовлення і нова логістика необхідні для підтримки металургійної галузі. Сьогодні шляхи виходу з кризи обговорювали на раді директорів об'єднання "Металургпром".
80% продукції українських металургів продають за кордон, хоча своїх замовлень більше ніж достатньо. Але потенційних. Поки що. Щоб свої ж замовляли більше, потрібна допомога держави і нові підходи до транспортної логістики.
"Буде проведена повна інвентаризація всіх інвестиційних потреб держави з одного боку, і з іншого боку – тих підприємств, які здатні виконувати ці замовлення, для того щоб через державний бюджет у тому числі надали можливість цим підприємствам дихати, розвиватися", – сказав Віктор Галасюк, народний депутат.

Металурги до обговорення запросили чиновників. Не приховують – розраховують на допомогу держави.
"Насамперед, це тарифна політика, ми говоримо про тарифи "Укрзалізниці" на перевезення залізничним транспортом, це портові збори, що найвищі в світі, ми говоримо про торговельну політику держави, ми говоримо про забезпечення підприємств сировиною, стратегічною сировиною – ломом", – сказав Олександр Каленков, глава "Металургпрому".
Крім того, металургам потрібні великі держзамовлення і спеціалізовані програми.
"Будівництво доріг, будівництво вокзалів, будівництво будинків. Що дасть ці програми? В першу чергу будуть працювати фундаментальні галузі економіки, тобто це перезавантажить економіку України, працюватимуть металурги, працюватимуть транспортники, в першу чергу будуть працювати, звичайно, будівельники", – зазначив Володимир Коломієць, директор з продажу "Запоріжсталі".
А це не тільки нові робочі місця, і податки до держбюджету. А значить, відремонтовані дороги, школи і лікарні.
Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".