"Бажаю таку постіль вам додому!": українець показав умови у поїзді "Укрзалізниці"

18 січня 2022, 14:58
Пасажир розкритикував умови у фірмовому поїзді "Укрзалізниці", за квиток в якому заплатив немалі гроші

Пасажир показав брудну білизну у потязі / Фото: Колаж: Сьогодні

Пасажир "Укрзалізниці" поскаржився на жахливий сервіс у вагонах, хоча його квиток коштував несалі гроші – як пише чоловік, 25 євро.

Про це він написав відгук у Facebook і прикріпив фотографію.

Реклама

На знімку видно, що видана пасажиру постільна білизна вся в плямах і має неприємний вигляд.

За словами українця, він подорожував у фірмовому поїзді сполученням Львів – Київ.

Реклама

"Шановний Ivan Yuryk (СЕО компанії), бажаю Вам та всьому начальству "Укрзалізниці" таку чисту постіль додому. Ну і, звичайно ж, також зашморгану спальню", – написав він.

Що відповіли в "Укрзалізниці"?

Служба підтримки "Укрзалізниці" відреагувала на скаргу й вибачилася перед пасажиром за незручності.

Чоловіка попросили надати додаткову інформацію про його подорож, щоб розібратися в ситуації та забезпечити зворотний зв'язок.

Реклама

Оновлене харчування у поїздах

У грудні 2021 року "Укрзалізниця" оновила харчування у поїздах та пустила у продаж нові ланчбокси з трьома варіантами меню:

  • м'ясне;
  • дитяче;
  • вегетаріанське.

Ціна одного обіду – 150 грн, незалежно від типу вибраного боксу. Купити такий перекус можна у самому поїзді або купуючи квиток онлайн через чат-бот "Укрзалізниці".

"Сьогодні" також писали, за яку послугу на вокзалі тепер братимуть гроші та як зміняться ціни на квитки у 2022 році.