ПриватБанк не пішов назустріч? Чому пенсіонерка витратила 400 грн і здолала понад 20 км

26 січня 2022, 09:55
Син пенсіонерки розповів, як його мамі тричі блокували фінансовий номер і доступ до "Приват24"

За що ПриватБанк постійно блокує пенсіонерку / Фото: уніан, Колаж: Сьогодні

ПриватБанк заблокував доступ до онлайн-банкінгу українській пенсіонерці та позбавив її номер статусу фінансового. Через це старенькій довелось долати близько 20 кілометрів до найближчого банкомата.

Про це на спеціалізованому сайті "Мінфін" написав син жінки.

Реклама

За його словами, вона отримує пенсію через ПриватБанк. Під час здійсненні платежу його було відхилено, а акаунт у застосунку "Приват24" став неактивним.

Тоді жінка зателефонувала до служби підтримки і чекала понад 40 хвилин, однак відповіді так і не отримала. Додзвонитись до оператора зміг її син.

Співробітник банку заявив, що доступ було заблоковано, оскільки жінка не підтвердила платіж.

Реклама

"На що ми відповіли, що ми не зв'язувалися з оператором для підтвердження, оскільки надійшов пароль з кодом для підтвердження, яким і скористались", – йдеться у відгуку.

Однак у ПриватБанку заявили, що для підтвердження фінансового номеру доведеться іти в найближче відділення або до банкомата.

Чоловік пише, що це вже третій такий випадок і ПриватБанк щомісяця блокує фінансовий номер його матері.

Реклама

"До найближчого банкомата 24 км. Шановний ПриватБанк, мамі на транспортні витрати потрібно 400 грн, щоб активувати номер, і це вже третій місяць підряд така ситуація", – обурюється син клієнтки.

Що відповіли у ПриватБанку?

У ПриватБанку вибачились перед українцем та підтвердили, що деякі операції можуть потрапляти на перевірку, щоб запобігти можливим шахрайським діям.

"Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа, ми вимушені вжити всіх заходів задля збереження коштів клієнта", – заявили працівники банку.

За словами фахівців, для розблокування картки жінка могла просто написати у службу підтримки, а от підтверджувати фінансовий номер доведеться лише у найближчому банкоматі чи відділенні.

В Україні проводять посилений фінмоніторинг

Цьогоріч в Україні усі банки проводять посилений фінмоніторинг з метою запобігання легалізації незаконних доходів.

Якщо якась з операцій клієнта здаватиметься підозрілою, фінустанова може заблокувати картку до з’ясування усіх обставин надходження коштів.

Підозрілими можуть вважати навіть кілька операцій з переказу 5 тисяч гривень поспіль. Також особливу увагу приділяють:

  • операціям з готівкою;
  • операціям з нетиповими для клієнта сумами;
  • транзакціям у розмірі понад 400 тис. грн;
  • переказам, які здійснюються за участю PEP, тобто публічних осіб;
  • операціям ФОПів та юросіб, які відкрилися менш ніж три місяці тому.

"Сьогодні" також розповідали, що ПриватБанк запускає нову функцію для продавців, та пояснювали, що зміниться для його клієнтів цього року.