Від оригіналу не відрізнити: шахраї створили фейковий сайт ПриватБанку та обкрадають українців

22 листопада 2021, 16:57
Жертва шахраїв розповіла, як у неї вкрали усі гроші з картки через підроблений сайт ПриватБанку в інтернеті

Шахраї створили фейковий сайт ПриватБанку та крадуть гроші з рахунків / Фото: Колаж: Сьогодні

Інтернет-шахраї запустили підроблений сайт ПриватБанку і за його допомогою крадуть гроші з рахунків українців.

Про це на сайті "Мінфін" повідомила одна з потерпілих.

Реклама

Жінка зазначила, що фейкова сторінка дуже схожа дизайном на справжню, вона і досі дієва та продовжує грабувати людей.

Жертва шахраїв пише, що домовилася про продаж дитячої іграшки. Покупець, який виявився шахраєм, скинув їй посилання нібито на чек про оплату. За цим лінком жінка потрапила на сайт privat24.perekazu.com, оформлений дуже схоже на оригінал.

"Оформлений дуже схоже на додаток Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається мій додаток). Далі, як зазвичай, "введіть логін і пароль", дзвінок від банку "підтвердіть вхід у Приват24", і відкривається мій кабінет", – пише користувачка.

Реклама

Гроші на рахунок не надійшли, і жінка зайшла ще раз через кілька хвилин, повторивши ту саму процедуру.

"І ось воно: на рахунку кредитної картки – 0, без жодної СМС, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями! Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: "Блокуйте суму і картку!", а оператор: "Так, бачу що за вашою карткою проводиться операція", кажу: "Блокуйте!", а він "Перемикаю на спеціаліста, який займається заявками на повернення коштів", – жаліється клієнтка.

Далі було складено заявку на повернення коштів у зв'язку з шахрайськими діями, і наступного дня оператор служби заявив, що було застосовано код 3dSecure. Однак, за словами жертви, від неї не було жодних претензій.

Реклама

Жінка замовила в оператора роздрук дзвінків, і тоді, на думку користувачки, все стало зрозуміло.

"Звернення на гарячу лінію – 15:42 (збігається із часом оформлення заявки № 1742269), а о 15:45 надходить смс — "Розваги ПриватБанк", а в тексті смс: "Ваші картки заблоковано". Тобто захисту від шахраїв ПриватБанк не надає, адже сам з ними співпрацює!" – зазначає клієнтка банку.

Що відповіли у ПриватБанку?

Співробітники ПриватБанку відреагували на відгук і запевнили, що банк не лише не співпрацює з шахраями, а й веде активну боротьбу з ними.

Працівники служби підтримки відзначили, що для продажу товару на інтернет-майданчику необхідно зазначити лише номер картки.

"У жодному разі не потрібно переходити за сумнівними посиланнями, а тим більше вказувати ваші дані та паролі".

Також у ПриватБанку сказали, що вже подали заявку на оскарження операції, однак вона навряд може бути оскаржена, оскільки при її здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.

Нова схема обману через ПриватБанк

У пресслужбі ПриватБанку попередили, що викрили нову схему обману від шахраїв, які замаскувались під державну програму.

Українцям почали надходити дивні смс, де пропонували виплати за вакцинацію від коронавірусу. У повідомленні також було активне посилання, перейшовши за яким, потрібно було ввести особисті дані. Так шахраї і отримували доступ до рахунків.

Раніше "Сьогодні" писали, що ПриватБанк запускає нову зручну послугу для заробітчан.

Ми також сповіщали, як працюватимуть відділення банків у містах "червоної зони" карантину.