Відмовляються приймати назад: клієнт ПриватБанку отримав у касі "неплатоспроможні" долари

22 грудня 2021, 10:35
Українець не зміг покласти на депозит 300 доларів, які отримав у цьому ж відділенні

Клієнт ПриватБанку не зміг покласти на рахунок 300 доларів / Фото: Колаж: Сьогодні

Клієнт ПриватБанку розповів, як у касі відділення йому видали валюту, яка не світиться в ультрафіолетовій лампі і відмовилися приймати назад.

Про це чоловік написав відгук на сайті "Мінфін".

Реклама

За словами українця, він мав доларовий депозит у цьому банку, у якого закінчився строк. Тоді клієнт вирішив зняти гроші, частину з яких забрати, а частину – перевкласти. Так і не витративши валюту, чоловік вирішив покласти залишок грошей на депозит.

"Але в касі їх у мене не взяли, тому що вони світяться в ультрафіолеті. Як цікаво, це ж ті самі гроші, які мені видали в касі того ж банку. Я йду у відділення, де мені їх видали, там кажуть: "Телефонуйте на гарячу лінію та складайте заявку на перегляд камер відеоспостереження", – йдеться у відгуку.

Зателефонувавши на гарячу лінію, чоловік з'ясував, що побачити номери купюр за допомогою камер неможливо. Єдиний вихід – це віддати купюри на експертизу, що триває цілий місяць.

Після її закінчення фахівці вирішать про платоспроможність цих доларів. Якщо купюри визнають не зовсім "платоспроможними", то приймуть за зниженим курсом, а якщо визначать, що долари зовсім не "платоспроможні", їх взагалі не приймуть.

Реклама

Чоловікові порадили наступного разу попросити касира просвітити гроші за нього, а сам клієнт розповів, що повернути не вдалося 300 доларів.

"Підсумок: я намагався купувати валюту у відділеннях банків, думав, що там точно все буде ок, але, як виявляється, навіть у "великому" "Приваті" можна на касі у касира отримати кота в мішку", – написав засмучений клієнт.

Що відповіли у ПриватБанку?

Співробітники ПриватБанку дали відповідь на відгук. Там зазначили, що під час здійснення касових операцій у відділеннях банку клієнт повинен перерахувати готівку, не відходячи від каси, а також перевіряти реквізити на місці.

"Усі купюри проходять перевірку. Якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитися її приймати", – сказали працівники ПриватБанку.

Новорічне оновлення "Приват24"

14 грудня у додатку "Приват24" з'явилося оновлення, що дозволяє вибрати дизайн картки. До 31 січня користувачам доступно кілька новорічних сюжетів.

Реклама

Щоб вибрати дизайн до душі, слід натиснути на картку в основному меню і вибрати опцію "Налаштування", далі – "Дизайн картки". Проте святкове оформлення буде доступне лише до 31 січня.

"Сьогодні" раніше писали, що у ПриватБанку вже запрацювали картки, на які можна отримати "тисячу Зеленського", а також розповідали, як легко оплатити комуналку через "Приват24".