Клієнти Ощадбанку поскаржилися на втрату грошей через непотрібні їм послуги – що відповіли в банку

11 серпня 2021, 08:00
За словами одного з клієнтів, у нього почали списувати плату за послугу SMS інформування

Цього тижня Кабмін збільшив мінімальну зарплату для українців. Колаж: "Сьогодні"

Один з клієнтів державного Ощадбанку поскаржився, що при вході в мобільний додаток Ощад 24/7 у нього почали автоматично підключатися платні послуги.

Свій відгук він залишив на сайті Мінфіну.

Реклама

За його словами, він довго не міг зрозуміти, чому з його банківської картки регулярно знімають гроші.

"Що за маячня? Заходиш в Ощад 24 – автоматично підключається платна послуга SMS інформування. Я довго не міг зрозуміти – чому знімаються гроші з картки. Відключити її потрібно дзвонити на міський, а там спочатку автовідповідач задає безглузді питання, а потім оператор затягує час, в результаті за розмову знімається сума", – розповів клієнт Ощадбанку.

Реклама

Що відповіли в Ощадбанку

"Для використання сервісу Ощад 24/7 обов'язкова послуга смс-банкінг. Залежно від тарифного пакета її вартість становить 0 або 7 грн на місяць. Послуга потрібна для отримання одноразових паролів і підтвердження операцій в Ощад 24/7. Що стосується дзвінків до контакт- центру, то дзвінок на номер 0800210800 є безкоштовним", – відповіли в Ощадбанку.

Також читайте новини за темою:

Реклама

А про нещодавній технічний збій в ПриватБанку дізнавайтеся з сюжету "Сьогодні":