Клієнти "Нової пошти" зіткнулися з проблемою – що недоступно за кордоном

6 липня 2022, 11:03
Розповідаємо, над чим пообіцяли подумати спеціалісти "Нової пошти"

Клієнти "Нової пошти" не можуть зареєструватись у додатку / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

Клієнт "Нової пошти", який проживає за кордоном, поскаржився, що не може зареєструватись у мобільному застосунку компанії.

Про це чоловік написав відгук у Facebook.

Реклама

Проблема полягає в тому, що для реєстрації потрібно ввести свій номер телефону, а застосунок "Нової пошти" приймає лише номери українських операторів.

"А як зареєструватися з-за кордону? В умовах, коли мільйони українців живуть за кордоном, буде вкрай корисно додати можливість зареєструватися з міжнародним номером телефону", – запропонував чоловік.

Що відповіли в "Новій пошті"?

Представники компанії відповіли, що реєстрація акаунту дійсно можлива лише за номером телефону операторів українського мобільного зв'язку, оскільки сервіс представлений в Україні.

Реклама

Однак клієнту подякували за ідею і пообіцяли передати її колегам.

Відправлення через поштомати

Раніше ми розповідали, що "Нова пошта" запускає для клієнтів нову послугу для відправлення посилок: тепер це можна зробити через поштомат, без візиту до відділення.

Наразі скористатися сервісом можуть жителі Києва, Львова, Одеси, Дніпра та Полтави, а з 18 липня послуга запрацює ще й у Вінниці. Щоб надіслати посилку через поштомат, потрібно спочатку оновити додаток компанії.

Реклама

Потім у розділі "Створити посилку" з'явиться додатковий підпункт місця відправлення – поштомат. Самостійно створіть електронну накладну для посилки в додатку та запакуйте відправлення вдома.

Після підійдіть з нею до поштомату, відкрийте у додатку створену накладну та натисніть "Відкрити комірку". Покладіть туди свою посилку, підтвердьте завантаження у мобільному додатку та закрийте комірку.

"Сьогодні" також писали, як шахраї обманюють українців, використовуючи "Нову пошту", і розповідали, кому компанія рекомендує відмовлятись від посилок.