Клієнт не може відмовитись від обслуговування Ощадбанку / Фото: Колаж: Сьогодні
Клієнт Ощадбанку розповів, що банк не закрив його рахунок після прохання це зробити та продовжує нараховувати комісію, а отже накопичує чоловікові борг.
Про це користувач з нікнеймом KHTRE залишив відгук на спеціальному сайті "Мінфін".
За словами чоловіка, у квітні 2021 року він вирішив повністю припинити співпрацю з Ощадбанком і закрити свій рахунок.
"Прийшов у відділення, написав заяву, заповнив усі папери, витратив дві години життя і отримав папір про те, що заяву отримано й рахунки будуть закриті через місяць. Полегшено видихнув, адже міг раз і назавжди забути про цей заклад", – пише чоловік.
Але 1 листопада вже колишній клієнт банку отримав СМС про те, що він має сплатити комісію за рахунком у декілька доларів.
На гарячій лінії банку консультант відмовив у допомозі, оскільки у чоловіка вже не було банківської картки Ощадбанку, а вони, мовляв, обслуговують лише карткові рахунки.
"Зателефонував до банку — вони запитали, чи є у мене картка. Її немає, адже її забрали та порізали у банку. Тоді оператор сказав, що не може мені допомогти, адже вони працюють лише з картковими рахунками. Але він підтвердив, що мій рахунок активний. Як мені змусити банк закрити рахунок і дати мені спокій?"
Що відповіли в Ощадбанку
Співробітники Ощадбанку залишили свою відповідь під цим коментарем, де зазначили, що рахунок закривається лише через через місяць для проведення остаточного розрахунку між банком та клієнтом у день білінгу.
"Перевіримо ситуацію і зв'яжемося з вами. Очікуйте, будь ласка", – відповіли працівники служби підтримки.
Як працюватимуть банки у "червоній зоні"?
Співробітники Ощадбанку та ПриватБанку в ексклюзивному коментарі "Сьогодні" розповіли, що фінустанови перебувають у списку винятків і для їх відвідування не потрібен ні COVID-сертифікат, ані негативний ПЦР-тест.
Однак не можна забувати про маски та дистанцію, ці правила залишаються чинними.
Раніше ми писали, що Ощадбанк виграв суд, і тепер російський Сбербанк змінить назву своєї однойменної "дочки" в Україні на Міжнародний резервний банк.
Також ми повідомляли, як співробітниця Ощадбанку порадила клієнтці викинути дрібні гроші, бо не хотіла міняти монети на паперові банкноти.