"Дія" запустила нову функцію: як тепер працює повернення товарів в Україні

20 січня 2022, 13:41
Нововведення стосуються двох відомих мереж гіпермаркетів

Повернути товар до магазинів відтепер стане простіше / Фото: Колаж: Сьогодні

Відтепер мережі гіпермаркетів "Епіцентр" та "Нова лінія" попередньо придбаний товар приймають назад без паперового паспорта.

Про це повідомляють у Telegram-каналі "Дія".

Реклама

Раніше для того, щоб повернути придбаний товар, покупцям потрібно було мати із собою паперовий документ, тепер можна надати його цифрові копії.

"Процес повернення в "Епіцентрі" та "Новій лінії" стає простішим і швидшим. Раніше покупець мав обов’язково надати паперовий паспорт, щоб повернути придбаний товар. Це створювало незручності та забирало час у клієнтів мережі", — повідомляють у "Дії".

Для цього достатньо:

Реклама
  • відкрити застосунок;
  • натиснути на документ;
  • дати касиру просканувати штрих-код;
  • підтвердити передачу даних.

Нова послуга "Дії"

У "Дію" відтепер приходять сповіщення про перевірку кредитної історії та нові кредити. Послуга запрацювала на початку січня 2022 року, а спрямована вона на те, щоб протидіяти шахраям, які беруть позики на чуже ім’я.

Працює послуга дуже просто і встановлена у застосунку за замовчуванням. Якщо ви або хтось інший на ваше ім’я намагається взяти кредит, на смартфон прийде сповіщення. Також користувач буде повідомлений, якщо якась фінустанова перевіряє його кредитну історію.

Якщо ви впевнені, що не оформлюєте кредит, то можете одразу зреагувати і зв’язатись із потрібною установою.

Реклама

Після масштабної хакерської атаки на сайти міністерств та онлайн-портал "Дія" найбільше українців хвилює, чи стався витік даних із програми "Дія". Це питання детально розʼяснили у Мінцифри.

Раніше ми повідомляли, що Міністерство цифрової трансформації представило оновлену послугу "Дія.Підпис". Тепер для ідентифікації особи не треба крутити головою.