50-ті повертаються? Росія забирає завод Renault і випускатиме там "Москвичі"

16 травня 2022, 09:27
Замість автомобілів відомої марки тепер випускатимуть авто з історичним брендом

Завод планують передати на баланс Москви / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

У Москві планують забрати завод компанії Renault на баланс міста. Замість автомобілів відомої марки там випускатимуть "Москвичі".

Про це заявив мер Москви Сергій Собянін,повідомляє видання "Комерсант".

Реклама

"Я вирішив забрати завод на баланс міста та відновити виробництво легкових автомобілів під історичним брендом "Москвич", – сказав Собянін.

Відповідно, якщо влада ухвалить таке рішення, а саме — забере майно міжнародної корпорації, то це може остаточно припинити інвестиції в РФ.

Нагадаємо, раніше після початку війни в Україні "Рено Росія" заморозило підприємство, відновивши роботу свого заводу в Москві в цьому проміжку лише на три дні.

Реклама

Росіяни масово скуповують консерви

Кожен п'ятий житель РФ став купувати на третину більше консервів у 2022 році порівняно з минулим роком, а дві третини жителів РФ (63%) стали споживати більше тушеного м'яса.

Експерти кажуть, що причин збільшення споживання рибних і мʼясних консервів кілька:

  • незабаром літній сезон і збільшиться кількість поїздок за місто, походів тощо, коли виникає потреба в придбанні простих у приготуванні продуктів з тривалим терміном зберігання. Цей чинник називали 59% респондентів, які збільшили споживання консервів цієї весни;
  • зростання інфляційних очікувань в умовах економічної невизначеності (71% опитаних вказували цей чинник);
  • побоювання зменшення асортименту продуктів і бажання закупитися продуктом про запас, враховуючи, що консервовані м'ясо і риба – продукт з тривалим терміном зберігання, зручний у зберіганні і не займає місце в холодильнику (цей чинник назвали 64% опитаних);
  • паніка росіян, які взяли приклад з родичів чи знайомих (26% опитаних).

Ще 22% опитаних стали купувати м'ясні та рибні консерви з тієї причини, що "розсмакували" їх і хочуть споживати їх частіше, тому що вони їм подобаються.

Реклама