Українці стали активно купувати автомобілі. Імовайдене тількипро"легковики"-продажі новихкомерційнихавтовсічні-квітні2018року зрослимайжена25%в порівняннізаналогічнимперіодом2017 року.Кількістьпроданихавтомобілівкомерційногокласузацімісяців 2018році склало4060од.
При цьому в квітні реалізовано +1187 автомобілів – на 30% більше, ніж в квітні-2017, і майже на 20% більше показника березня 2017 року.
Як відомо, до категорії комерційних авто прийнято відносити легкі вантажівки повною масою до 3,5 тонн і мікроавтобуси місткістю до 16-17 пасажирів.
Лідером квітневого ринку став Citroen, продажі якого зросли в 8,6 рази в порівнянні з квітнем минулого року і на 65% в порівнянні з березнем поточного – до 223 од. Ще одна французька марка – Renault -стала другою за обсягом продажів комерційної техніки, збільшивши продажі на 12% до квітня-2017 до 191 од.
ТретємісцеуавтомаркиFord-161реєстрація(в2,2разибільше),начетвертомумісціFiatзпадіннямпродажівдо квітняминулогорокуна10%-до97од.Замикаєп'ятіркулідерівVolkswagen,вактивіякого76реалізованихавтомобілів("плюс"65%).
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше