"Укрзалізниця" продала квитки у "вагони-невидимки". Що кажуть у компанії?

6 жовтня 2021, 18:24
Пасажирам довелося кілька годин сидіти з валізами в ногах разом з тими, у кого були квитки в іншому вагоні

У поїзді не вистачало чотирьох вагонів / Фото: Колаж: Сьогодні

"Укрзалізниця" потрапила у гучний скандал – пасажирам не вистачило місць у поїзді. У касах продали квитки у чотири вагони, яких не було у складі потяга.

Що сталось?

"Вирішили з друзями поїхати в Чернівці на вихідні 117-м поїздом, вагон 15. Приходимо, а вагона немає. Вагона № 15 в 117-му поїзді Київ – Чернівці – немає. І 14-го вагона немає. І ще якогось там вагона немає. Провідники в шоку, люди з неіснуючих вагонів в шоку, пасажири з інших вагонів в шоку", – написав журналіст Дмитро Пальчиков.

Реклама

Пізніше виявилось, що не вистачало 4 вагонів. Пасажирам довелось кілька годин сидіти з валізами в ногах разом з тими, у кого були квитки в іншому вагоні. Пізніше їм запропонували інші місця, провідники сказали, що на поїзд продаж квитків зупинили, тому вільні місця і з'явилися. Проте на цьому історія не закінчилась.

Читайте також:

"О пів на другу прийшли люди й сказали, що це їхні місця. І це реально були їхні місця. Ми як безхатьки з купленими білетами, але без свого вагона мали шукати собі новий притулок. Після того, як ми висловили свою "незгоду з ситуацією", головна по поїзду нас прилаштувала остаточно", – розповів журналіст.

Реклама

Ніч пройшла спокійно, проте на ранок запитання у Пальчикова залишились: "Як поїзд міг приїхати без чотирьох вагонів, на які купили квитки? Як це взагалі реально?", "УЗ має його пошту, бо туди приходять квитки. Чому не надіслали ніякого попередження?"

Що каже перевізник?

"Щиро перепрошуємо за цю ситуацію, зараз якраз розбираємося, чому поїзна бригада не отримала вчасних вказівок щодо пересадки. Зміни у складі поїзда пов'язані зі зміною маршруту та, відповідно, населеності рейсу через об’їзд місця обвалу карстових печер на території Чернівецької області. Зробимо висновки, дякуємо за сигнал і сподіваємось, що решта подорожі буде вдалішою", - написав представник компанії у коментарях.

Пальчиков у наступному дописі відповів представникам "Укрзалізниці", що обвал стався ще 23 вересня, тож до 2 жовтня можна було вирішити проблему.

Реклама

"Обвал стався приблизно за 30 км від Чернівців. Тобто, по суті, біля кінцевої точки. Невже не можна було їхати 500 км з Києва нормально, а ближче до точки організувати якесь вирішення ситуації", - написав він.

Фото: facebook.com/d.palchykov

Читайте також: