Українець витратив цілий день і не зміг забрати посилку з "Укрпошти" – що відповіли у компанії

22 листопада 2021, 13:34
Клієнт "Укрпошти" розповів про кілометрові черги у відділенні та проблеми зі службою підтримки

Клієнт "Укрпошти" поскаржився на відсутність сервісу / Фото: Колаж: Сьогодні

На поштового оператора "Укрпошта" поскаржився клієнт обурений кілометровими чергами і відсутністю належного сервісу.

Свій відгук чоловік написав на особистій сторінці у Facebook.

Реклама

Чоловік мав отримати посилку на "Укрпошті", хоча від самого початку був проти, але відправник настояв саме на цьому сервісі.

Спочатку клієнт чекав свою посилку цілий тиждень, а потім з’ясувалося, що у цей час проводилась акція.

"Відверто кажучі, "Укрпошта" і без акції не взмозі забезпечити відсутність черг, а тут просто гвалт. Черга стоїть на вулицю. Всередині приміщення, в пандемію теж черга, побачите на фото. А недолуге керівництво таким гігантом, досі не забезпечило персонал сканерами і нормальним ПО, так само як і достатньою кількістю платіжних терміналів навіть по Києву", – пише чоловік.

Тоді він згадав про можливість замовити посилку додому за додаткові гроші, однак опція зв’язку з оператором виявилась неактивною.

Реклама

"Гугл дає номер телефону гарячої лінії "Укрпошти", 0800. Там робот, нарешті, але ж підхід як завжди. Четвертий пункт меню, кур'єрська доставка посилок, каже натисніть "0" для зв'язку з оператором, а далі все по новій.Під меню "0" запрограмувати забули", – жаліється клієнт.

Що відповіли в "Укрпошті"?

Співробітники компанії відповіли на гнівний відгук і заявили, що їм прикро за цей негативний досвід клієнта.

"З чергами вже працюємо і скоро буде низка заходів по їх скороченню. Черги в кожному відділенні залежать, зокрема, від дня тижня, так званих "пікових годин" та, звісно, організації процесу роботи у самому відділенні", – написали представники "Укрпошти".

Також у службі підтримки попросили індекс поштового відділення, щоб розібратися у ситуації.

Нова схема обману через "Нову пошту"

Інтернет шахраї вигадали нову схему обману українців, прикидаючись покупцями на крупних маркетплейсах.

Реклама

Вони пишуть продавцям дорогих товарів, що готові надіслати їм передплату за товар, однак як умову просять надати номер експрес-накладної про відправлення товару.

Потім власнику пропонується вказати одержувачем самого себе, ніби то переконатись що жодного ризику немає, а потім змінити дані одержувача і мобільному додатку.

За цей час шахрай швидко підробляє документи та забирає дорогий товар з пошти замість власника.

"Сьогодні" також писали, що "Укрпошта" та "Нова пошта" змінюють ціни на свої послуги.

Окрім цього ми розповідали, як працюватимуть відділення пошти у "червоній зоні".