Намагалися принизити клієнта без VIP-картки: українець поскаржився на хамство у ПриватБанку

12 листопада 2021, 10:45
Клієнт ПриватБанку намагався просто зняти гроші з рахунку в касі, але зіткнувся з хамським ставленням персоналу

Клієнта ПриватБанку обурила хамська поведінка у відділенні / Фото: Колаж: Сьогодні

Один із клієнтів ПриватБанку обурився сервісу у відділенні та не ввічливій поведінці співробітників, які його обслуговували.

Про це незадоволений чоловік написав у відгуку на сайті "Мінфін".

Реклама

За словами користувача, він зміг зняти гроші зі свого рахунку лише зі скандалом, в одному із Харківських відділень.

"Співробітник банку почала переді мною пропускати двох своїх знайомих голосно аргументуючи це наявністю у них карти Платинум. Хоча я розумів, що ця ситуація відбувається для того, щоб їм встигнути до перерви", – пише чоловік.

Одна з жінок, яку хотіли провести без черги, сказала співробітниці, що в неї немає карти Платинум. На що касир відповіла "Та нічого".

Після цього співробітниця ПриватБанку запитала мету візиту у власника відгуку. Чоловік сказав, що хоче зняти гроші у касі.

Реклама

"Потім вона почала голосно і на все відділення з'ясовувати, чи я є ВІП клієнтом (тільки такі клієнти, як я зрозумів, можуть здійснювати комунікації з живими людьми у цьому відділенні", – йдеться у відгуку.

Клієнт виявився підприємцем і коли таки зміг зняти гроші з карти почув за своєю спиною неприємну розмову.

"За моєю спиною співробітниця розповідала, що для зняття грошей вони мають банкомати та термінали. Чесно, я це чудово знаю і, повірте, не турбую вас своїм приходом у відділення та не займаю дорогоцінний час касирів та співробітників, коли сума зняття не дуже велика. Касир, якій дуже хотілося на перерву, почала ремствувати, що в мене "звичайна полуничка", це її вкрай обурило", – пише чоловік.

Після цього співробітники навіть не подумали вибачитись і запропонувати клієнту якесь рішення щодо відкриття іншого рахунку. Натомість, чоловік "почув лише несхвальне улюлюкання".

Що відповіли у банку?

Представники ПриватБанку відреагували на гнівне повыдомлення та вибачилися за неприємний осад після візиту до відділення.

Реклама

"Ми обов'язково проведемо перевірку щодо даної ситуації та повідомимо вас за результатом. Для цього ми звернулися до вас до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші контакти", – написала служба підтримки.

Як працюватимуть банки у червоній зоні?

Раніше у коментарі "Сегодня" співробітники Ощадбанку та ПриватБанку розповіли, що фінансові установи перебувають у списку винятків і для їхнього відвідування не потрібний ПЛР-тест чи довідка про вакцинацію.

Однак не варто забувати про маски та соціальну дистанцію, ці правила, як і раніше, залишаються в силі.

Раніше ми писали, що ПриватБанк почне блокувати рахунки деяких клієнтів навіть якщо у них не минув строк дії.

А також розповідали, про нову послугу ПриватБанку для заробітчан.